پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۳۰

تدوین «کتاب ویژه» جهت آموزش زبان به همت کانون زبان امام رضا(ع) 

به منظور آموزش بهتر 100 نفر از دانش آموز دوره ابتدایی مدارس امام رضا(ع)، کانون زبان امام رضا(ع) به تدوین و انتشار کتاب زبان مناسب آنها اقدام کرد.  

به گزارش آستان نیوز، پس از پایش کارشناسان کانون زبان‌های خارجه امام رضا(ع)، دانش آموز ابتدایی واحدهای 2و16، 5و17 و 8 امام رضا(ع) که دارای سطح زبانی فراتر از مقطع ابتدایی بودند، در یک کلاس ویژه با دانش آموزانی که سطح‌بندی نزدیکی به هم داشتند جای گرفتند. 
همان طور که کانون زبان‎های خارجه امام رضا(ع) برای سایر گروه‌های زبان آموز مدارس امام رضا(ع) کتاب‌های متنوعی را بر اساس سطح‌بندی های انجام شده تهیه کرده، بر اساس مهارت‌های زبانی این گروه  از دانش آموزان نیز یک کتاب ویژه تدوین شد که از آغاز هفته جاری در اختیار آنها قرار گرفت.  
کتاب‌ها بسته به محتوای به‌روز بین المللی و با رویکرد مهارت پیدا کردن دانش آموزان در چهار مهارت اصلی شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن آماده شده است و معلمان مبتنی بر طرح درس‌های تدوین شده به صورت هفتگی پیش می‌روند. با هدف خدمت به روند آموزش و نیز حمایت از خانواده دانش آموزان، کتاب‌ها با 60 درصد تخفیف در اختیار آنها قرار گرفته است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی