پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۲۸

معرفی شرکت کسب‌وکار رضوی به‌عنوان پیشران صنایع خلاق و فرهنگی خراسان رضوی

شرکت کسب و کار رضوی به عنوان پیشران و توسعه‌دهنده کسب و کارهای خلاق، نوآور و دانش‌بنیان خراسان رضوی در حوزه صنایع خلاق و فرهنگی معرفی شد.

به گزارش آستان نیوز، به دنبال برگزاری رویداد تانا(توسعه اکوسیستم نوآوری استان) با موضوع صنایع خلاق و فرهنگی در مشهد که توسط پارک و علم و فناوری استان و با همکاری این شرکت صورت گرفت، کسب و کار رضوی این مهم را به عنوان یکی دیگر از دستاوردهای سال جاری در کارنامه کاری خود ثبت کرد.
در این رویداد دکتر میرزائی شهرابی رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی، راه‌اندازی پردیس نوآوری سوغات و صنایع خلاق رضوی را پروژه محوری توسعه دهنده سیستم دانش‌بنیان در حوزه صنایع خلاق و فرهنگی معرفی کرد.
 

توسعه زیست بوم صنایع خلاق و فرهنگی
مجید منفرد مدیرعامل شرکت کسب و کار رضوی با اشاره به تفاهم‌نامه منعقد شده بین این شرکت و پارک علم و فناوری استان تصریح کرد: در این راستا قرار است کسب و کارهای نوآور، دانش بنیان و خلاق از طریق راه‌اندازی کارگاه‌های نوآوری سوغات و صنایع خلاق رضوی ساماندهی شوند و با مشارکت این دو مجموعه و سایر نهادهای ذیربط از جمله معاونت علمی ریاست جمهوری حمایت شوند.
او ادامه داد: هدف از این امر توسعه اکوسیستم و زیست بوم صنایع خلاق و فرهنگی، اشتغالزایی و کمک به رشد و توسعه پایدار در این صنایع است. 
منفرد با اشاره به ارائه دستاوردهای شرکت کسب و کار رضوی در غرفه این مجموعه در رویداد تانا گفت: در این غرفه محصولات شرکت در حوزه سوغات رضوی که نمونه عینی ایجاد ارتباط بین اقتصاد و فرهنگ هستند، به نمایش گذاشته شد.

گفتنی است، شرکت کسب و کار رضوی عضو قرارگاه دانش‌بنیان استان و متولی پردیس نوآوری سوغات و صنایع خلاق است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی