مدیرعامل شرکت کارگزاری رضوی از راهاندازی باشگاه مشتریان در سایت این شرکت از ابتدای آبان ماه سال جاری خبر داد.
باشگاه مشتریان کارگزاری رضوی راهاندازی میشود
محمدحسن حبیبی در گفتوگو با آستان نیوز درباره باشگاه مشتریان بیان کرد: این باشگاه یک نرمافزار ارتباط با مشتری است که در آن تلاش میشود مدل کسب و کار براساس علایق مشتری، نیازها و عادات او اصلاح شود.
او ارتباط مستقیم و غیرمستقیم پایدار با مشتریان را یکی از اهداف تشکیل این پلتفرم دانست و تصریح کرد: وجود ارتباط مستمر و استوار با مشتری، سبب ایجاد رابطه عاطفی میان طرفین میشود. از همین رو استحکام این رابطه در طولانی مدت برای هر دو طرف سودآوری به دنبال خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت کارگزاری رضوی ادامه داد: سیستماتیک شدن پاداشها، ایجاد فرصتهای ارتباطی بین سازمان و مشتریان و همچنین حمایت از مشتریان، بخشی دیگر از اهداف ایجاد بستر نرم افزاری باشگاه مشتریان را به خود اختصاص میدهد.
او افزود: ضمن اینکه باشگاه مشتریان این فرصت را در اختیار مشتری قرار میدهد تا با کسب امتیاز، از مجموعه پاداشهای باشگاه مشتریان بهرهمند شود.
ارائه تخفیفات تا خدمات متنوع آموزشی
حبیبی درباره خدماتی که در این باشگاه به مشتریان ارائه میشود هم گفت: تخفیف در کارمزد معاملات مشتریان، بستههای اعتباری، خدمات آموزشی، ارائه خدمات مشاورهای، مسابقات و... بخشی از این خدمات بهشمار میرود.
او ادامه داد: با راهاندازی این سامانه در اول آبان، متقاضیان از طریق مراجعه به سایت کارگزاری رضوی میتوانند در باشگاه مشتریان رضوی ثبت نام و از خدمات آن استفاده کنند.