پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۰۳

برگزاری مجمع بسیجیان شهرستان طبس در میقات الرضا(ع)

مجمع بسیجیان شهرستان طبس در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.

 به گزارش آستان نیوز، مجمع بسیجیان شهرستان طبس با حضور سردار محمدرضا مهدوی فرمانده بسیج انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه طبس، حجت الاسلام و المسلمین نصیرایی نماینده محترم مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، مهندس رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و جمعی از مسئولان و بسیجیان در تالار همایش‌های میقات الرضا(ع) آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد. 
سردار مهدوی در این برنامه ضمن ارائه تحلیلی از مسیر حرکت انقلاب اسلامی تا امروز گفت: به همت جوانان توانستیم امروز سنگرهای علمی را فتح کنیم و شاهد تولید علم باشیم و امروز جوانان ما با تفکر بسیجی و ابتکارات خود توانسته‌اند بزرگترین سلاح‌های مدرن دنیا را بسازند که باعث ترس استکبار جهانی شده است. 
وی با تاکید بر اینکه امروز استکبار جهانی جرئت تعرض به منطقه علی‌الخصوص ایران اسلامی را ندارد، افزود: امروز آن کشورهایی که سردم دار بلوک شرق و غرب بوده‌اند به سمت جمهوری اسلامی روی آورده‌ و خواهان انعقاد قرارداد با ایران در زمینه دفاعی هستند.
 فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی بیان کرد: در زمینه‌های مختلف علمی هر روز شاهد پیشرفت‌ها و ابتکارات و تولیدات جدیدی هستیم و درصد زیادی از وابستگی به استکبار و بیرون قطع شده است.  
 وی با تاکید بر لزوم توجه به جهاد تبیین گفت: امروز وظیفه همه ما جهاد تبیین در مسیری است که امام جامعه به ما نشان داده‌اند. بنابراین بایستی با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها و دستگاه‌های اجرایی و با راه اندازی مجمع جهاد تبیین برای همه اقشار جامعه با کمک هادیان سیاسی گام بلندی را در این عرصه برداریم.سردار مهدوی در ادامه ابراز کرد: امروز باید جوانان ما بیش از گذشته با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا شوند لذا تبلور خودباوری در بین جوانان یک امر لازم و ضروری است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی