پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۰۳

عشایر خوزستانی، میهمان ویژه امام رضا(ع)

در میان هزاران زائر زیارت اولی که به همت آستان قدس رضوی، زائر امام هشتم(ع) می‌شوند، حال و هوای بعضی‌شان تماشایی‌تر است؛ مانند حال و هوای جمعی از عشایر دوست‌داشتنی استان خوزستان که از جنوبی‌ترین نقطه ایران عزیز به مشهد مقدس مشرف شده‌اند و برای اولین بار چشمشان به گنبد طلایی آقا افتاد.

به گزاش آستان نیوز، در نخستین روزهای آبان، به همت آستان قدس رضوی، بیش از 60 نفر از زائران زیارت اولی مناطق عشایر نشین استان خوزستان به حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف شده‌اند. تشرف این گروه از زائران، با همکاری موسسه فرهنگی و اجتماعی رهروان فضیلت صورت گرفته و عشایر منطقه مسجد سلیمان، توفیق این زیارت را پیدا کرده‌اند.

این میهمانان ویژه امام رضا(ع) از بدو ورود به حرم مطهر رضوی با حال و هوایی مملو از عشق و ارادت به سمت صحن جمهوری حرم مطهر حرکت کردند و با زمزمه «رضا جانم رضا» برای تبرک‌جویی از پنجره فولاد و عرض ادب محضر حضرت ثامن الحجج(ع) وارد صحن شدند.

عشایر دوست‌داشتنی خوزستانی، همچنین برای بهره‌مندی از ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی راهی رواق دارالهدایه حرم مطهر شده و از برنامه‌های پیش بینی شده بهره‌مند شدند.

این زائران که به مدت 4 روز در مشهد مقدس جهت بهره‌مندی از فیوضات زیارت حضور دارند، در مدت حضور در مشهد مقدس از برنامه‌های فرهنگی همچون آداب زیارت، سبک زندگی اسلامی، جلسه تفسیر قرآن و احکام نیز بهره‌مند خواهند شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

تروریستی اعلام کردن سپاه نشانه اوج خباثت دشمنان ایران است
تولیت آستان قدس رضوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را قهرمان مبارزه با تروریست خواند و تروریستی اعلام کردن این نهاد مردمی…

تلویزیون اینترنتی