پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با اجرای طرح آقا حساب کردند انجام شد؛
۱۴۰۱-۰۷-۳۰

اهدای هزینه سالگرد بانوی آران و بیدگلی برای امور خیر

هزینه ۱۰۰ میلیون ریالی سالگرد بانوی آران و بیدگلی به همت و پیگیری خادمیاران برای امور خیریه به کانون خدمت رضوی ثامن الحجج این شهرستان اهدا شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، مسئول کانون خدمت رضوی ثامن الحجج در شهرستان آران و بیدگل گفت: همزمان با نخستین سالگرد درگذشت بانو افضل استادیان مخارج مراسم سالگرد به همت و پیگیری خادمیاران رضوی با شعار همه خادم الرضاییم برای تامین بخشی از جهزیه یک نوعروس و پرداخت بدهی ۲ بدهکار جذب و هزینه شد.

عباد صالحی افزود: مبلغ ۸۰ میلیون ریال برای تامین بخشی از هزینه خرید جهیزیه و ۲۰ میلیون ریال نیز در قالب طرح آقا حساب کردند برای تسویه حساب بدهی دو‌ نفر از نیازمندان از سوی خانواده مرحومه استادیان به کانون ثامن الحجج پرداخت شد.

وی با تاکید بر اینکه آران و بیدگل شهر نمونه امام رضایی است و بیشتر شهروندان و خیران آن با شعار همه خادم الرضاییم کانون‌های خدمت رضوی را در راستای محرومیت زدایی و گره گشایی از نیازمندان یاری و مساعدت می‌کنند تصریح کرد: قرار گرفتن کانون ثامن الحجج در مجتمع فرهنگی مسلم بن عقیل از ظرفیت‌های بسیار بالای کانون برای جذب کمک‌های نوع دوستانه مردم و خیران این شهرستان و منطقه است.

به گفته وی کانون ثامن الحجج واقع در مجتمع فرهنگی مسلم بن عقیل در آران و بیدگل با ۹ خادمیار رضوی  فعالیت دارد که پنج نفر از آن ها برادران خادمیار و چهار نفر از آن ها خواهران خادمیار هستند.

کانون‌های خدمت رضوی تشکل‌های مردم نهادی هستند که با عشق و دلدادگی به امام رضا(ع) در قالب تشکیلات منسجم مردمی کنار هم جمع شدند تا در قالب شبکه خادمیاری با محوریت خدمت کریمانه، جهاد عالمانه به نیازمندان کمک و از آن ها گره‌گشایی‌ کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی