پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۲۶

اهدای جهیزیه و لوازم التحریر توسط کانون مسجد نور تبریز

خادمیاران و خیّرین کانون خدمت رضوی مسجد نور شهرک یاغچیان تبریز برای شادی دل مخدومین نیازمند از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، علی شیرین زبان مسئول کانون ثامن الائمه محله ای خدمت رضوی مسجد نور شهرک یاغچیان تبریز گفت: امروز در کنار خادمیاران، یاوران رضوی و نمازگزاران مسجد و در حضور مدیر کانون مرکزی شهرستان تبریز حسن روز نیک و همراهان در اینجا جمع شدیم تا توزیع یک بسته کامل جهیزیه و 47 بسته لوازم التحریر و 40 بسته معیشتی را که با کمک مالی خیّرین عزیز و همت خادمیاران و یاوران رضوی آماده شده است را بین مخدومین نیازمند که از پیش شناسایی شده و پرونده آن ها تکمیل گردیده است شروع کنیم.
وی افزود: سری کامل جهیزیه به مبلغ کل دويست و هشتاد میلیون ریال شامل اقلام یخچال، فرش، اجاق گاز، جاروبرقی، سرویس آشپزخانه، سرویس پلاسکو، سرویس 20 پارچه غذاخوری، اتو، آب میوه گیری و سایر اقلام آشپزخانه می باشد که به یک خانواده نومزدوج جوان تحویل خواهد شد.
وی اضافه کرد: تعداد 47 بسته لوازم التحریر به ارزش ریالی   میلیون ریال تهیه شده که اقلامی مثل کیف، دفتر، خودکار، مداد، مداد تراش، مداد رنگی را شامل می گردد و بین دانش آموزان شناسایی شده توزیع خواهد شد.
شیرین زبان با بیان اینکه امسال چندین بسته معیشتی تهیه کرده و در اختیار خانواده های نیازمند قرار داده ایم گفت: در این مرحله تعداد 40 بسته معیشتی به ارزش ریالی ‪ میلیون ریال و هر بسته شامل اقلام پنج کیلو برنج ، دوکیلو قند، روغن نباتی و حبوبات مختلف می باشد که به زودی تحویل خانواده های نیازمند خواهد گردید

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی