پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۲۶

جلسه مشورتی مدیران کانون مرکزی استان با شورای کانون تبریز

جلسه مشترک شورای معاونين دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان آذربایجان شرقی با شورای کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان تبریز برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، این جلسه که از ساعت 13 با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شده بود تا ساعت 18 شب ادامه یافت.
 
در ابتدای جلسه حسن روزنیک جانشین کانون شهرستان از حضور مدیر استان، معاونين و روسای واحد های استانی در کانون شهرستان تشکر نموده و این حضور را به فال نیک گرفت.
 
پس از آن شاکری دبیر کانون های خدمت رضوی استان با بیان اینکه هدف از تشکیل جلسه فعال سازی کانون های شهرستانی و بررسی وضعیت اجرای برنامه های ابلاغی شهرستان در سال  می باشد گفت: در شش ماهه دوم سال بنا داریم برای هم افزایی و هماهنگی بیشتر بین ستاد و صف به مرور زمان در شهرستان های تابعه حضور یابیم که شروع آن از شهرستان تبریز است، چرا که کانون تبریز در راس شهرستان های استان قرار دارد و اهمیت بیشتری به آن می دهیم.
حسین زاده مسئول طرح و برنامه استان با تشریح جداول برنامه های ابلاغی تبریز در سالگفت: فعالیت های شهرستان ها از امسال برنامه محور شده تا هم از لحاظ کمّی قابل احصاء باشد و هم فعالیت ها قابل نظارت و پایش باشد و از طرفی اگر شهرستانی توان اجرای برنامه ای را نداشته باشد به موقع اعلام نماید تا سهمیه آن به شهرستان دیگر داده شود و در آخر سال از سقف مصوب برنامه عقب نمانیم.
روزنیک در ادامه جلسه با بیان اینکه شهرستان تبریز شامل 24 کانون برادران و 21 کانون بانوان، جمعا دارای 45 کانون فعال خدمت رضوی می باشد گفت: طی شش ماه اول سال جاری در اجرای برنامه ها اقدامات موثری انجام گرفته و درصد پیشرفت کارها امید بخش بوده و تلاش داریم در شش ماهه دوم سال صد درصد برنامه های ابلاغی را اجرا کنیم، لذا درخواستی که از استان داریم این است که سهمیه تبدیل وضعیت یاور رضوی به خادمیاری را افرایش دهد تا بتوانیم پاسخگوی حجم نیروهای وارده به تشکیلات امام رضایی باشیم.
در ادامه جلسه بحث های تخصصی بین معاونين و مسئولان استانی و هریک از اعضای شورای کانون مرکزی شهرستان
در جهت آشنایی با مسائل کانون تبریز و هم فکری و هم افزایی بیشتر بین ستاد و صف برای تحقق اهداف برنامه  مطرح شد و نکات شاخص مطرح شده در جلسه ثبت شد تا در جلسه بعدی مشترک مورد پایش قرار گیرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی