پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۲۶

برپایی سه شنبه های مهدوی بانوان در کانون مراغه

کانون امور بانوان و خانواده شهرستان مراغه سه شنبه های مهدوی را با محوریت قرآن برای بانوان خادمیار برگزار کرد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، زهرا اشرف نیا مسئول کانون امور بانوان و خانواده خدمت رضوی شهرستان مراغه گفت: با عنایت خداوند متعال و با الطاف خاصه حضرت امام رضا(ع) خادمیاران و یاوران رضوی برای برگزاری سه شنبه های مهدوی در محل دفتر مرکزی کانون حضور یافتند.
وی افزود: این مراسم با قرائت قرآن و پخش‌ صلوات خاصه حضرت امام رضا(ع) آغاز شد و با قرائت و جمع خوانی زیارت امین الله و زیارت آل یس ادامه یافت. سپس خادمیار بانو جوادزاده مطالب تدبر در سوره الرحمن را شروع و مفهوم کلمه جنتان را در این سوره توضیح داد.
وی اضافه کرد: جهت لزوم آگاهی خادمیاران و یاوران رضوی از کشیک خدمتی در حرم مطهر،  بانو جوادزاده مطالب کاربردی درمورد حرم شناسی و تفاوت صحن، بست، رواق به حضار ارائه داد و سپس به  سوالات خادمیاران در مورد امتحان حرم شناسی پاسخ گفت.
 
اشرف نیا افزود: در ادامه مراسم بسته تبرکی اهدایی از طرف آستان قدس رضوی برای استفاده در برگزاری روضه های خانگی تقدیم بانوان شد و مراسم  با دعا برای سلامتی حضرت حجت ابن حسن العسکری به اتمام رسید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی