پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۲۹

برگزاری چهارشنبه امام رضایی در آذرشهر

به همت خادمیاران کانون خدمت رضوی مرکزی مراسم چهارشنبه های امام رضایی این هفته آذرشهر با حضور عاشقان دلدادگان آقا علی بن موسی الرضا(ع) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، هادی غفاری مسئول روابط عمومی کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان آذرشهر گفت: مراسم معنوی چهارشنبه های امام رضایی این هفته در مسجد ثامن الحجج علیه‌السلام آذرشهر با حضور جمعی از خادمیاران و یاوران رضوی بعد از اقامه  نماز جماعت مغرب و عشا با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط خادمیار جعفر فیضی شروع شد.
وی افزود: سخنران مراسم خادمیار جلال فارسی بود که در مورد سیره اخلاقی حضرت امام رضا(ع) مطالبی ارائه نمود، ایشان با بیان اینکه، اخلاق، یکی از عناصر مهم شخصیت انسان است و کاشف کیفیت ذات، و درون اوست گفت: امام رضا(ع) به اخلاق عالی و ممتاز، آراسته بودند، و بدین سبب دوستی عام و خاص را به خود جلب می کردند و حقیقتا آن امام رئوف مثل اجداد طاهرشان اسوه کامل عبودیت بودند.
غفاری اضافه کرد: بعد پایان سخنرانی صلوات خاصه امام رضا علیه السلام پخش و در جمع حضار عاشق و دلداده حضرت ثامن الحجج علیه‌السلام جمع خوانی شد. سپس زائران بعید آن امام مهربانی ها  متوجه طوس، مدفن امام غریب الغربا شده و دل های سراسر عاشق  در حریم یار به پرواز در آمده و با حال و هوای امام رضایی زیارت امین الله  توسط مسعود دواتگر قرائت شد. بعد دعا ذاکر اهل بیت به روضه خوانی و ذکر مصیبت در رثای امام غریب الغربا پرداخت و در نهایت مراسم با دعا برای سلامتی آقا امام زمان(عج) خاتمه یافت .

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی