پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۲۷

برگزاری همایش مدیران کانون های شهرستانی آذربایجان شرقی

همایش مشترک یک روزه مدیران کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان ها با مدیر و معاونین دبیرخانه استان آذربایجان شرقی در کانون شهرستان تبریز برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، به منظور بررسی عملکرد فعالیت های شهرستان های استان در سال‌ 140‪1 همایش مشترک مدیران استانی با مسئولین کانون های مرکزی شهرستان های تابعه ساعت نه صبح چهارشنبه با تلاوت آیاتی از قرآن و پخش‌ صلوات خاصه حضرت رضا(ع) در محل سالن کنفرانس کانون شهرستان تبریز برگزار شد
در ابتدای جلسه شاکری دبیر کانون های خدمت رضوی استان ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه، گفت: این گردهم‌آیی برای هم افزایی مدیران شهرستانی و بررسی برنامه های و حل مسائل و مشکلات شهرستانی ترتیب یافته و در ماه های آتی در دیگر شهرستان ها نیز برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: هدف از برگزاري همایش امروز این است که خون تازه و پاکی در رگ های کانون های شهرستان جاری شود تا کارهای امام رضایی همچنان جاری و ساری بماند.
در ادامه همایش مدیران شهرستان ها، قهوه چیان از مراغه، اقبال ریحان از اهر، روزنیک از تبریز، عاشقی از اسکو، پوراصل از بناب، رزقی از ملکان، بخشی زاده از خداآفرین، شریفی از عجب شیر، در فرجه تعیین شده پیشرفت فیزیکی فعالیت ابلاغی  شهرستان تابعه را تشریح و انتظارات خود را مطرح و درخواست همراهی بیشتر از مسئولان استانی نمودند.
معاون خدمت رضوی، خادمیاری، رابط امور بانوان، مسئول پایش و نظارت، امور مالی و روابط عمومی استان در ادامه همایش در فرصتی که در اختیار داشتند به سوالات و انتظارات مسئولین شهرستانی پاسخ داده انتظارات واحد های استانی از مدیران شهرستانی برای پیشبرد فعالیت ها را ارائه کردند.
در آخر همایش شاکری به جمع بندی مطالب مطروحه پرداخت و با بیان اینکه خادمیاری یک کار صلواتی است و کار صلواتی یعنی اینکه در فعالیت ها با خدا همراه هستی و خادمیار با خواست و اراده خود این راه را انتخاب کرده است گفت: چند درخواست مهم از شما دارم. اول اینکه، خدمت رضوی به جنسیت نیست بلکه به لیاقت است. لذا به کانون بانوان در شهرستان ها حتما اهمیت بدهید. دوم اینکه، در حل مشکلات ترفند ارتباط مناسب و متناسب سازی برنامه ها و کارها را به کار گیرید، سوم اینکه هیچ کس را از در امام رئوف ناامید نکنیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی