پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۰۴

چهارشنبه امام رضایی در کانون مسجد النبی تبریز برگزار شد

خادمیاران و یاوران رضوی کانون الزهراء خدمت رضوی منطقه آخونی تبریز مراسم چهارشنبه های امام رضایی را در محل کانون برگزار کردند.

به گزارش آستان نيوز از آذربايجان شرقى، فاطمه آقازاده مسئول روابط عمومى كانون الزهراء تبريز گفت: مراسم چهارشنبه هاى امام رضایی اين هفته خادمیاران با حضور جمعى از بانوان خادميار، ياور رضوى و عموم مردم قبل از نماز ظهر در محل كانون الزهرا واقع در مسجد النبى آخونی تبریز برگزار شد.
آقازاده افزود: مراسم با تلاوت آياتى از قرآن مجيد توسط خادمیار عبدالهى آغاز شد سپس صلوات خاصه حضرت امام رضا علیه السلام و شعر شمس الشموس توسط عموم شركت كنندگان هم آوايى شد و در ادامه مریم ملكى مسئول كانون الزهراء به سخنرانى پرداخت و در قسمتی از سخنان خود گفت: كانون الزهرا در نظر دارد براى دانش آموزان كلاس هاى زبان  آشپزى و... توسط مربيان مجرب برگزار كند و از خادمياران و ياورانى كه مربى هستند يا در زمينه هاي مختلف مهارت دارند و مى خواهند به عشق امام هشتم در اين طرح ما را يارى كنند استقبال مى كنيم.
مسئول روابط عمومی اضافه کرد: در ادامه مراسم عبدالهى به قرائت زيارت امين الله پرداخت و سپس حضار در پای درس نهج البلاغه آبادى حاضر شدند و آبادى بیان داشت که به لطف امام رئوف هر هفته با درس هایی از کتاب گهربار نهج البلاغه در خدمت خادمياران و ياوران رضوى است و به تشریح حكمت هايى از نهج البلاغه خواهد پرداخت. در ادامه پس از شرح كلى موضوعات کتاب نهج البلاغه، به بررسى حكمت ٤٧٧ پرداخت و از آثار سبك شمردن گناهان مطالب مشروحی بيان كرد و سپس به بررسى حكمت ٤٧٤ و شرح آن پرداخت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی