پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۰۵

چهارشنبه امام رضایی مرهم درد بیماران تبریزی شد

برای گسترش مهر و رأفت حضرت ثامن الحجج، برنامه چهارشنبه های امام رضایی این هفته کانون محسنین تبریز در بیمارستان عالی نسب برگزار گردید.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، ناصر ایمانی اصل مسئول کانون محله ای محسنین خدمت رضوی حسینیه کهنموئی های تبریز گفت: چهارشنبه‌های امام رضایی با رنگ و بوی معنوی، عرض ادبی به ساحت قدسی امام رضا(ع) است، نسیم ملایمی است که یادمان باشد امام رئوف(ع) نزدیک تر از همیشه به ما و نگاهشان متوجه تک تک ما است.
وی اضافه کرد: به منظور مردمی کردن چهارشنبه امام رضایی مراسم این هفته کانون محسنین رضوی تبریز در محل مسجد بیمارستان عالی نسب تبریز با حضور حسن روزنیک مدیر کانون مرکزی تبریز و همراهان، همچنین کارکنان بیمارستان و خادمیاران و یاوران رضوی کانون محسنین رضوی برگزار شد.
ایمانی اصل اضافه کرد: مراسم با بانگ موذن و با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام رضایی شروع شد، سپس آیاتی چند از قرآن مجید توسط قاری قرآن و یاور رضوی امیررضا ایمانی اصل قرائت گردید و در ادامه صلوات خاصه حضرت رضا(ع) در میان جمع طنین انداز شد و حاضرین به تاسی از خادمیاران رضوی رو به سمت خراسان نموده و دست بر سینه عرض ارادت خودشان را به ولی نعمتمان ابراز نمودند.
مسئول این کانون افزود: زیارت امین الله با نوای ذاکر اهل بیت(ع) و یاور رضوی کانون امیرحسین قربانی با حال و هوای حضور معنوی در روضه رضوان رضوی قرائت شد سپس ذکر توسل و عرض ارادت به ساحت ملکوتی امام مهربانی ها  حال و هوای مراسم خصوصا در قسمت خواهران را به طور خاصی متاثر کرد، سپس حجت الاسلام احمد امینی به ایراد سخن پرداخت و جمع حاضر را به احسان و نیکی به همنوعان در جامعه توصیه کرد و مختصری از عملکرد کانون محسنین رضوی را بیان نمود و آیاتی از قرآن مجید را در رابطه با احسان و یاری رساندن به همنوعان تفسیر نمود. در آخر مراسم از جمع حاضر با کیک، نان قنادی، شکلات و بسته نمک تبرکی پذیرایی به عمل آمد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی