پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در پی حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراع(ع)؛
۱۴۰۱-۰۸-۰۶

ابراز تسلیت تولیت آستان قدس رضوی در تماس تلفنی با تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع)

در پی اقدام تروریستی عوامل تکفیری در آستان مقدس شاهچراغ(ع)، تولیت آستان قدس رضوی در تماسی تلفنی با تولیت آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم(ع) ضمن محکوم کردن این حادثه خونبار، شهادت مظلومانه جمعی از زائران آن بارگاه مقدس و هتک حرمت ساحت قدسی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را تسلیت گفت.

به گزارش آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در این تماس تلفنی ضمن ابراز تاسف و همدردی، اظهار کرد: دشمنان اسلام و ایادی حقیر آنها بار دیگر با ریختن خون زائران و محبان مظلوم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) چهره پلید خود را نمایان کردند.

وی ابراز کرد: قطعا ملت ایران هرگز این جنایات ددمنشانه و خباثت‌های شیطانی که با هدایت صهیونیسم و استکبار جهانی رقم می‌خورد را فراموش نخواهد کرد و احقاق حق و زوال باطل وعده محتوم الهیست.

حجت الاسلام والمسلمین مروی همچنین آمادگی کامل آستان قدس رضوی را برای هرگونه کمک و همراهی با حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اعلام کرد.

حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) نیز در این تماس تلفنی ضمن تشکر از ابراز همدردی تولیت آستان قدس رضوی، به بیان برخی ابعاد این حادثه تروریستی و اقدامات صورت گرفته پرداخت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی