پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۰۶

اعزام خادمان رضوی برای حضور در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)

جمعی از خادمان حرم مطهر حضرت رضا(ع) عازم شیراز شدند تا علاوه بر حضور در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اخیر در حرم شاهچراغ(ع)، با خانواده‌های شهدا و مجروحان این حادثه دیدار کنند.

معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی در گفتگو با آستان‌نیوز، این خبر را اعلام و اظهار کرد: با هدف ابراز همدردی با بازماندگان حادثه تروریسی حرم مطهر شاهچراغ(ع)، حدود 50 نفر از خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) به شهر شیراز اعزام شده‌اند تا به نمایندگی از همه مردم مشهد مقدس و به ویژه به نمایندگی از خادمان این آستان ملکوتی، با خانواده‌های زائران شهید و مجروح حادثه ابراز همدردی کنند.

محمد توکلی افزود: این گروه خادمان که جزو کفشداران و دربانان حرم مطهر رضوی هستند، صبح شنبه در مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدای این حادثه تروریستی حضور خواهند یافت و با در دست داشتن شمع‌های لاله و اهتزاز پرچم سبز آستان حضرت رضا(ع)، این مراسم نورانی را به شمیم معطر رضوی متبرک خواهند کرد.

وی ادامه داد: خادمان رضوی همچنین با خانواده‌های شهدای این حادثه دیدار خواهند کرد و علاوه بر آن با حضور در بیمارستان، از مجروحان این حادثه عیادت خواهند کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی