پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۰۶

جلسه اخلاق کارگزاران نظام در زیارتگاه شهید مدرس(ره) برگزار شد

جلسه اخلاق کارگزاران نظام با حضور امام جمعه کاشمر در زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس(ره) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، جلسه اخلاق کارگزاران نظام با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین طاهری امام جمعه، امیر دایی صراف فرماندار شهرستان و جمعی از مدیران ادارات شهرستان کاشمر در زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس(ره) برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری در این جلسه گفت: امیرالمؤمنین علیه السلام در نامه خود به مالک اشتر تقوا، برگزیدن اطاعت و پیروی از قرآن کریم را سفارش می کنند.

وی با اشاره به اینکه قرآن کریم کامل ترین کتاب و جامع‌ترین برنامه زندگی بشریت است، خاطرنشان کرد: راه رسیدن به سعادت و دوری از شقاوت تبعیت از این کتاب آسمانی است‌. امام جمعه کاشمر با بیان اینکه حجاب و پوشش اسلامی موجب عفت عمومی و تقویت اراده است، افزود: حفظ حجاب یکی از ارزش‌های دینی است که در کتاب خدا و سیره اهل بیت(ع) به آن سفارش شده است.

این خبر حاکی است، ضمن جلسه اخلاق کارگزاران، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر طاهری امام جمعه و دایی صراف فرماندار کاشمر  در مرکز آموزش علوم قرآن و پیش دبستانی مهدالرضا زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس(ره) حاضر شدند و ضمن دیدار با مربیان و معلمان مراکز آموزشی، در جریان فعالیت های انجام شده و روند آموزشی نونهالان و نوآموزان قرار گرفتند.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

هر رأی، خط بطلانی بر نقشه‏‌های شوم و امیدهای واهی دشمنان ایران است
تولیت آستان قدس رضوی هر رأی را خط بطلانی بر نقشه‌های شوم دشمنان ایران و موجب تبدیل‌ امید‌های واهی بدخواهان به یأس دانست.

تلویزیون اینترنتی