پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۰۶

ثبت‌نام دوره مهارتی بیان تفسیر قرآن کریم ویژه خواهران در مشهد آغاز شد

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی از برگزاری دوره مهارتی بیان تفسیر قرآن کریم ویژه خواهران در مشهد خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مسعود میریان در گفت‌وگو با آستان‌نیوز گفت: این دوره آموزشی با مشارکت مرکز حوزه‌های علمیه خراسان و ستاد تفسیر قرآن با حضور استادان مجرب ستاد تفسیر قرآن کریم  تحت اشراف  حجت‌الاسلام قرائتی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام این دوره تا نهم آبان ماه ادامه دارد، اظهار کرد: مبلغان  و استادان علوم قرآنی و کسانی که موفق به گذراندن سطح ۲حوزه شده‌اند می‌توانند در این دوره آموزشی ثبت‌نام کنند. میریان تصریح کرد:  کلاس‌های دوره مهارتی بیان تفسیر قرآن کریم از ۱۴ آبان دردو نوبت صبح و عصر به صورت ۴۸ ساعت آموزشی رایگان در موسسه افق نور برگزار خواهد شد که در پایان این کلاس‌های آموزشی،  گواهی گذراندن دوره به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.

وی  با اشاره به اینکه در روزهای اخیر تاکنون ۶۰ نفر ثبت نام کرده‌اند، تصریح کرد: با توجه به استقبال علاقه‌مندان، قطعا تا پایان مهلت ثبت‌نام تعداد  افراد شرکت کننده در این دوره آموزشی افزایش خواهند یافت.  

 میریان یادآور شد:علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در دوره مهارتی بیان تفسیر قرآن کریم می‌توانند با شماره ۰۵۱۳۲۲۹۰۸۷۹ تماس حاصل کنند.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی