پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۰۶

بازدید جمعی از بانوان خادم حرم امام حسین (ع) از دارالقران الکریم حرم مطهر رضوی

جمعی از بانوان خادم حرم امام حسین (ع) از دارالقران الکریم حرم مطهر رضوی بازدید کردند و با فعالیت‌های این مرکز قرآنی آشنا شدند.

به گزارش آستان‌نیوز، کارشناس محافل قرآنی دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی در دیدار با اقبال عبدالکاظم جاسم مسئول شعبه زینبیات حرم امام حسین (ع) و نازکه هانی عبد الساده مسئول بازرسی بانوان حرم حسینی(ع) به تشریح  فعالیت‌های دارالقران  الکریم آستان قدس رضوی پرداخت و گفت: محور فعاليت‌هاي اين نهاد، ارائه خدمات قرآني رايگان در طول سال  به علاقه‌مندان و غنابخشی به اوقات فراغت زائران حرم مطهر رضوي است.

نصرت خاور نجفی اظهار کرد: دارالقرآن الکریم آستان قدس رضوی با هدف افزایش سطح دانش زائران بارگاه منور رضوي در زمينه قرآن و روايات، کارگاه‌های قرآنی مختلف از جمله حفظ قرآن،  نشست‌هاي تدبري، محافل قرآني، حلقه‌‌هاي تدبر و مسابقات قرآنی برگزار می‌کند تا بستر انس بيشتر زائران با قرآن کريم را فراهم کند.
این خبر حاکی است، بررسی زمینه تعامل و همکاری  دارالقرآن حرم امام حسین(ع) با دارالقرآن الکریم آستان قدس رضوی، نحوه برگزاری مراسم‌های قرآنی در مناسبت‌های مذهبی طول سال از دیگر مباحث مطرح شده در این دیدار بود‌. در این نشست نیز مسئول محترم عتبه حسینه  به برگزاری مراسم قرآنی در ایام سال و ایام ماه مبارک رمضان در حرم امام حسین(ع) اشاره کرد و ضمن ابراز خرسندی از آشنایی با فعالیت‌ها و مسؤلان دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی، برگزاری این نشست را مفید و پربار دانست.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی