پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۰۷

بيانيه دانشگاه بين المللی امام رضا (ع) در پی حمله تروریستی به حريم قدسی حضرت احمد بن موسی(ع)

دانشگاه بين المللي امام رضا عليه السلام، در بیانیه ای ضمن عرض تسليت شهادت مظلومانه جمعي از دلدادگان حريم اهل بيت عليهم السلام، جنايات صورت گرفته را محكوم کرد و خواستار نقش آفريني بيش از پيش جامعه علمي و فرهنگي در قبال اين نوع وقايع مهم در سطح ملي و بين المللي شد. متن این بیانیه به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحيم
«اللّهمَّ‌عَجِّلْ‌لِوَلِيّکَ‌الفَرَج»
«خواهران و برادران... امروز قرارگاه حسين بن علي، ايران است. بدانيد جمهوري اسلامي حرم است. والله والله والله اين خيمه اگر آسيب ديد، بيت‌الله‌الحرام و مدينه، حرم رسول‌الله، نجف، كربلا، كاظمين، سامرا و مشهد باقي نمي‌ماند؛ قرآن آسيب مي‌بيند.» (وصيت نامه شهيد حاج قاسم سليماني)
 
حمله تروريستي و شهادت جمعي از زائران و خادمان حرم مطهر برادر معزز ولي نعمتمان حضرت رضا عليه السلام (شاهچراغ) به دست ايادي كفر و نفاق نشان داد دشمنان قسم خورده نظام مقدس اسلامي، براي نيل به مطامع شيطاني خود به هر جنايت غيرانساني دست مي‌زنند تا از اين رهگذر به زعم خود لطمه‌اي به امنيت، آرامش و حاكميت جامعه اسلامي وارد كنند؛ ليكن به بركت خون اين شهيدان، عزم دشمن ستيزي و برخورد قاطع با مزدوران كفر و نفاق در ملت بصير و فهيم ايران صد چندان شده و با اراده اي راسخ تر از گذشته براي حفظ آرمان‌هاي ديني و انقلابي خواهند ايستاد.
در اين ميان آنچه غيرقابل اغماض است نقش موثر اغتشاشات سازماندهي شده اخير و بسترسازي آن حوادث براي اين نوع جنايات و به خاك و خون كشيدن انسان هاي مظلوم است كه نبايد از عوامل و عناصر آن به راحتي گذشت.
دانشگاه بين المللي امام رضا عليه السلام ضمن عرض تسليت شهادت اين عزيزان به محضر مقدس امام رئوف (ع)، حضرت ولي عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت شهيدپرور ايران اسلامي و محكوم نمودن اين حادثه غيرانساني، از مراجع ذيربط خواستار شديدترين مجازات براي عاملان و بسترسازان اين نوع جنايات ننگين و عدم تكرار آن است.
همچنين انتظار داريم كه همه نخبگان و فرهيختگان جامعه به ويژه دانشگاهيان، بيش از پيش در سطح ملي و بين المللي نسبت به دفاع عالمانه و راستين از ارزش ها و آرمان هاي دين و انقلاب همت گمارند چون خداي ناكرده اگر كوتاهي كنيم ديگر فرصتي براي جبران وجود نخواهد داشت.
از خداي سبحان براي شهداي مظلوم اين حمله تروريستي طلب علو درجات و براي مجروحان، آرزوي شفاي عاجل داريم.
بي شك خون پاك اين شهداي عزيز و بي گناه دامان تروريست هاي مزدور و عناصر دخيل مستقيم و غيرمستقيم اين جنايات را خواهد گرفت و كاخ ظلم آنان را ويران خواهد كرد، ان شاء الله.
"وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ"(شعراء، ۲۲۷)
 

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی