پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

از ابتدای سال جاری صورت گرفته است؛
۱۴۰۱-۰۸-۰۷

رسیدگی به ۲۰۰ پرونده در ستاد صبر آستان امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع)

مدیر آستان حسین بن موسی الکاظم(ع) گفت: از ابتدای سال تاکنون به بیش از ۲۰۰ پرونده شکایت در ستاد صبر این آستان مبارک رسیدگی شده است.

مهدی قاسم زاده در گفت و‌گو با آستان نیوز، گفت: اولین ستاد صبر خراسان جنوبی در آستان مقدس حسین موسی الکاظم (ع) وابسته به موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی تشکیل و تاکنون به بیش از ۲۰۰ پرونده شکایت در ستاد صبر این آستان مبارک رسیدگی شده است.
وی افزود: ستاد صبر برگرفته از سه کلمه «صلح، بخشایش و رضایت» است و 28 نفر افراد سرشناس و خوشنام شهرستان با این ستاد همکاری دارند.
قاسم زاده ادامه داد: پرونده‌های اختلاف خانوادگی، ملکی و مالی قبل از تشکیل پرونده نهایی در دادگستری به این ستاد ارجاع می‌شود تا به برکت این امامزاده لازم التعظیم افراد با قرار گرفتن در فضای معنوی به سمت صلح و سازش حرکت کنند.
مدیر آستان حسین بن موسی الکاظم(ع) تصریح کرد: از ابتدای سال بیش از ۲۰۰ پرونده در این ستاد تشکیل شده که یک سوم آن با صلح و سازش خاتمه یافته است.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

هر رأی، خط بطلانی بر نقشه‏‌های شوم و امیدهای واهی دشمنان ایران است
تولیت آستان قدس رضوی هر رأی را خط بطلانی بر نقشه‌های شوم دشمنان ایران و موجب تبدیل‌ امید‌های واهی بدخواهان به یأس دانست.

تلویزیون اینترنتی