پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۰۷

نام‌نویسی دوره آموزشی «نویسندگی خلاق» در مکتب هنر رضوان آغاز شد

نام‌نویسی دوره آموزشی «نویسندگی خلاق» در مکتب هنر رضوان وابسته به مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی آغاز شد.

به گزارش آستان نیوز، این دوره آموزشی با محوریت «چگونه هرکس می‌تواند یک نویسنده باشد؟» و تدریس محمدجواد استادی نویسنده و پژوهشگر در ۱۵ جلسه در مکتب هنر رضوان مشهد برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان در این دوره با مباحثی همچون چگونه خلاقانه بنویسیم؟، چگونه بیان و روایت منحصربه‌فرد خویش را داشته باشیم؟، چگونه الهام بگیریم و درباره چه بنویسیم؟، چگونه ایده‌های خلاقانه خویش را توسعه دهیم؟ و چگونه به واژگان جان بخشیم؟، آشنا می‌شوند.   
نوشتن چیست و نویسندگی خلاق چیست؟، گونه‌های نویسندگی خلاق چیست؟، چطور با نقشه ذهنی هر متنی بنویسیم؟، فنون نگارش، آشنایی با شیوه‌های نشر متن و فعالیت پایانی عملی، برخی از سرفصل‌های این دوره به شمار می‌آید. همچنین به شرکت‌کنندگان گواهی حضور در دوره نیز اعطا خواهد شد.
این دوره آموزشی پس از تکمیل نام‌نویسی در روزهای شنبه و سه‌شنبه، از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در مکتب هنر رضوان واقع در مشهد، خیابان کوهسنگی ۱۷، شماره ۱6 برپا خواهد شد. علاقه‌مندان به نویسندگی می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر و نام‌نویسی تا 14 آبان ماه با شماره تلفن 05138423575 تماس بگیرند.
شایان ذکر است، مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در راستای آموزش، اشاعه و حمایت از رشته‌های مختلف هنری به ویژه هنرهای اسلامی- ایرانی با استفاده از ظرفیت هنرمندان و استادان توانمند و بنام مشهد و کشور، دوره‌ها، کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی هنری را در ادوار گوناگون برگزار می‌کند.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی