پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با میزبانی خادمیاران و یاوران رضوی؛
۱۴۰۱-۰۸-۰۵

چهارشنبه های امام رضایی در مسجد جامع ارومیه برگزار شد

از دیرباز عاشقان و دلدادگان آقا در چهارشنبه های امام رضایی دل را به سمت مضجع منور آقا روانه کرده و با سلامی، عرض ارادت می‌کردند به ساحت شمس خراسان.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان غربی، مراسم این هفته چهارشنبه امام رضایی با حضور خادمیاران و یاوران رضوی با میزبانی  کانون خدمت رضوی روضه رضوان، در مسجد جامع ارومیه برگزار شد.
در ابتدای این مراسم زیارت امین الله توسط دهقان قرائت و دل ها روانه صحن و سرای حرم امام مهربانی ها شد.
در ادامه دبیر کانون های خدمت رضوی آذربایجان غربی که سخنران این مراسم معنوی بود، به فلسفه خلقت آدم پرداخت و افزود: خداوند به فرشتگان دستور سجده به آدم را دادند و فرشتگان و ملائک به آدم سجده کردند که شیطان از دستور خداوند سرپیچی کرد و مورد غضب قرار گرفت.
حجت الاسلام نوروزنژاد گفت: خداوند در وجود فرشتگان و ملائک خشونت و غضب نیافریده اما در وجود انسان، هم قوه شهوت و هم قوه غضب و در کنار آن،عقل را آفریده که انسان باید با وجود تمام موانع بر سر راهش، از عقل مدد گرفته و عقل را بر شهوت ترجیح دهد.
وی ظرف زمانی بهره برداری شده از یک انسان کامل را عاشورا و کربلا دانست که حضرت زینب(س) در آن فرمودند جز زیبایی ندیدم و امام حسین علیه السلام انسان کامل و خلیفه الله است.
این مراسم با مداحی نیکخو و اجرای سرود توسط گروه یاران خراسانی کانون خدمت رضوی روضه رضوان به پایان رسید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی