پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت کانون های خدمت رضوی؛
۱۴۰۱-۰۸-۰۵

آذرشهر میزبان خادمیاران و مردم در چهارشنبه های امام رضایی شد

به همت خادمیاران کانون خدمت رضوی مرکزی آذرشهر مراسم چهارشنبه های امام رضایی با حضور عاشقان دلدادگان آقا علی بن موسی الرضا(ع) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، هادی غفاری مسئول روابط عمومی کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان آذرشهر گفت: مراسم معنوی و روح بخش چهارشنبه های امام رضایی این هفته با حضور خادمیاران و یاوران رضوی و مردم عاشق اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد ثامن الحجج آذرشهر با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط خادمیار محمد نقی زاده شروع شد.

وی افزود: در ادامه مراسم خادمیار سید کریم دکیا در مورد عوامل و موانع استجابت دعا به ایراد سخن پرداخت. وی در قسمتی از سخنان خود با توجه به آیات قرآن و روایات اهل‌بیت(ع) گفت: براي استجابت دعا لازم است که دو نوع فعالیت داشته باشیم: اول اینکه کوشش کنیم تا دعاي ما به اجابت نزدیک شود. یعنی ببینیم چه چیزهایی زمینه استجابت دعا را فراهم می‌کند، دوم اینکه از اعمالی که مانع استجابت دعا می‌شود پرهیز کنیم. موقع دعـا باید حضور قلب داشـته باشـیم و بـا تمـام وجود از خدا درخواست کنیم چرا که روایت داریم خداوند دعایی را که با بی‌توجهی و بـدون حضور قلب باشد مستجاب نمی‌کند.

غفاری اضافه کرد: بعد از سخنرانی حضار عاشق و دلداده حضرت امام مهربانی ها با پخش صلوات خاصه حضرت رضا(ع) متوجه خراسان، قلب ایران، بارگاه ملکوتی غریب الغربا شده و دل ها در حریم یار به پرواز در آمده و با حال و هوای امام رضایی زیارت امین الله توسط سالار قاسم زاده قرائت شد. در نهایت مراسم با مدیحه سرایی در شان و منزلت حضرت ثامن الحجج علیه‌السلام و با دعا برای سلامتی آقا امام زمان(عج) خاتمه یافت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی