پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۰۶

نوای زیارت امین الله در چهارشنبه های امام رضایی عجب شیر

سلسله جلسات سبک زندگی امام رضایی با حضور خادمیاران، یاوران رضوی و عاشقان حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در امامزاده داود عجب شیر برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، ناصر فتحی مسئول روابط عمومی کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان عجب شیر گفت: مراسم چهارشنبه های رضوی و سلسله جلسات آشنایی باسبک زندگی امام رضایی این هفته کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط خادمیار مصطفی پورحسین در امامزاده داود و مدفن شهدای گمنام عجب شیر آغاز شد.

وی افزود: مراسم با پخش و هم خوانی صلوات خاصه حضرت امام رضا علیه السلام حال و هوای معنوی به خود گرفت و در ادامه زیارت امین الله با توجه خاص عاشقان امام مهربانی ها ، توسط مهدی محمدی همراه با عزاداری و عرض توسل قرائت شد.

فتحی اضافه کرد: سخنران مراسم حجت الاسلام سید مجید بنی فاطمه بود. وی در قسمتی از سخنان خود گفت: بحث امامت فقط منوط به شجاعت در میدان نبرد و‌ خواندن نماز شب نیست، بلکه امام در همه ابعاد الگو و انسان کامل است، و تنهاترین دغدغه و هدف خدا از عالم هستی و همچنین تمامی شهادت ها، ظهور تمدن ها، فرستادن پیامبران و امامان، رشد و تعالی انسان است. تنها هم نشینی با امام کافی نیست بلکه باید عمل هم داشت، آموزش معارف اسلامی و افزایش معرفت از نماز شب هم با ارزش است منتها ظرفیت انسان ها متفاوت است و هر کس نسبت به ظرفیت خویش از مکتب ائمه اطهار بهره مند می شود.

مسئول روابط عمومی گفت: در نهایت مراسم با دعا برای سلامتی آقا اباصالح المهدی(عج) و پذیرایی از عاشقان امام رئوف پایان پذیرفت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی