پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

کتابخانه مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) آستان قدس رضوی برای دانش آموزان مناطق کم برخوردارتامین کرده است:
۱۴۰۱-۰۸-۰۸

3هزار جلد کتاب کنکوری برای دانش آموزان علاقه‌مند ورود به دانشگاه

کتابخانه مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) وابسته به سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، 3 هزار جلد کتاب کنکور و کمک درسی را برای مطالعه دانش‌آموزان و علاقه‌مندان ورود به دانشگاه در مناطق کم برخوردار مشهد فراهم کرده است.

به گزارش آستان نیوز، علی‌رضا ارجمندی، مسئول امور کتابخانه مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) در این باره گفت: کتابخانه مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) به عنوان بزرگترين پايگاه منابع كمك درسي كتابخانه آستان قدس رضوی، محیطی امن را برای مطالعات درسی نوجوانان و جوانان دختر و پسر فراهم آورده است.
وی افزود: با توجه به كم برخوردار بودن اين منطقه بيشتر مراجعان که از قشر دانش آموزان اند متقاضي استفاده از این منابع هستند.  
ارجمندی با بیان اینکه بيشتر كتاب‌هاي جديد كمك درسي كتابخانه ازطريق اهدا تامين مي‌شود اظهار کرد: معمولا اين منابع در غالب نذر فرهنگی از سوی مراجعان و اعضای کتابخانه تامین شده و اين كتاب‌ها توسط همكاران پرتلاش كتابخانه امام خمینی(ره) آماده‌سازي و در كمترين زمان در اختيار مراجعان قرار داده شده است.
وی همچنین به گردآوری 40 هزار جلد كتاب در این کتابخانه برای مخاطبان از گروه‌های سنی مختلف اشاره کرد و افزود: اولين كتابخانه تخصصي كودك آستان قدس رضوی در این مجتمع فرهنگی آغاز به کرد که در حال حاضر بیش از 2 هزار و 500 کتاب کودک را در اختیار دارد.
شایان ذکر است، کتابخانه مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) آستان قدس رضوی با دارا بودن بخش های مختلف از جمله تالار مطالعه قفسه باز، تالار مرجع، تالار مطبوعات، واحد امانت کتاب، واحد اینترنت، واحد منابع دیداری و شنیداری و میز جستجوی مراجعان و… ویژه پسران و دختران در سال 1379 افتتاح شد و در حال حاضر این کتابخانه به 21 هزار و دویست نفر عضو خود خدمات ارائه می‌دهد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی