پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۲۴

خادمیاران آران و بیدگلی پویش مهر رضوی را مشق کردند

پویش مهر رضوی با توزیع بسته‌های کمک آموزشی بین دانش آموزان بی‌بضاعت از سوی خادمیاران و یاوران رضوی کانون تخصصی تعلیم و تربیت در شهرستان آران و بیدگل اجرا شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، الهه دشتی مسئول کانون تخصصی تعلیم و تربیت خدمت رضوی آران و بیدگل اظهار کرد: با مدد امام رئوف در اجرای پویش مهر رضوی به همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون تخصصی تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش این شهرستان ۱۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال بین دانش آموزان مناطق محروم همزمان با هفته وحدت و در روستای ریجن و یحیی آباد از توابع این شهرستان توزیع شد.
وی افزود: بسته‌های کمک آموزشی شامل سه دفتر خط دار، یک دفتر نقاشی، چهار مداد مشکی، ۲ مداد قرمز، خط کش، مداد تراش، پاکن، یک بسته مداد  رنگی ۱۲ رنگ، ۲ خودکار آبی، خودکار مشکی، سبز و یک خودکار قرمز است.
دشتی با اشاره به اینکه کانون تخصصی تعلیم و تربیت در شهرستان آران و بیدگل در روز عید قربان و ۱۹ تیرماه امسال افتتاح شد یادآور شد: این کانون با حضور چهار خادمیار و ۲۰ یاور رضوی فرهنگی و معلم فعالیت خود را آغاز کرد.
مسئول کانون تخصصی تعلیم و تربیت خدمت رضوی آران و بیدگل بیان کرد: خادمیاران و یاوران رضوی کانون تخصصی تعلیم و تربیت با شعار همه «خادم الرضاییم» زیر پرچم امام مهربانی‌ها با شکوه معنوی و تربیتی آن نقش تربیتی موثری در حوزه آموزش و پرورش آینده سازان کشور دارند.
وی در خاتمه عنوان کرد: کانون‌های خدمت رضوی تشکل‌های مردم نهادی هستند که با عشق و دلدادگی به امام رضا(ع) در قالب تشکیلات منسجم مردمی کنار هم جمع شدند تا در قالب شبکه خادمیاری با محوریت خدمت کریمانه، جهاد عالمانه به نیازمندان کمک و از آن ها گره‌گشایی‌ کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی