پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۰۵

اعزام زائرین اولی از کانون خورشید هشتم تبریز به مشهد مقدس

به همت خیّرین و خادمیاران کانون خورشید هشتم خدمت رضوی مسجد رادمردان تبریز، کاروان زائرین اولی محروم و ناتوان به زیارت بارگاه حضرت ثامن الحجج علیه‌السلام نائل شدند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، علی اصغر اسلام وند مسئول کانون خورشید هشتم خدمت رضوی مسجد رادمردان‌ گفت: کاروان زائرین عاشق و دلداده امام رضا(ع) در قالب کاروان زیارت اولی به مشهد مقدس اعزام گردیدند.
وی افزود: این کاروان که از اهالی خیابان طالقانی تبریز بودند تاکنون به زیارت بارگاه امام هشتم نائل نشده و توان مالی و جسمی لازم جهت زیارت نداشتند. این زائرین عاشق، اما محروم و ناتوان به همت خیرین این کانون برای اولین بار به زیارت امام خوبی ها آقا علی ابن موسی الرضا(ع) رفتند و دل هایشان به عطر حریم رضوی مانوس گردید.
اسلام وند اضافه کرد: این کاروان در قالب اکیپ 38 نفره و با قطار از مبدا تبریز مستقیم به سمت مشهد مقدس روانه شده و به مدت قریب به یک هفته مهمان بارگاه ملکوتی ولی نعمتمان آقا علی ابن موسی الرضا(ع) بودند و در این مدت با حضور قلب در زیارت مولایمان ابالحسن دعا گوی خادمین خیّر این کانون بودند.
وی با بیان اینکه در این مدت یک هفته، اعضای کاروان علاوه بر زیارت، از موزه آستان قدس رضوی بازدید نموده و یک نوبت در مهمانسرای حضرت رضا(ع) مهمان سفره پربرکت این امام رئوف بودند افزود: مسئولیت همراهی و مدیریت این کاروان با اکبر عیوضی بود که ضمن تشکر از ایشان و خیّرین کانون لازم به توضیح است با توجه به کهولت سن بعضی از زائرین این کاروان و نیاز به مساعدت با ویلچر، تعدادی از اقوام درجه یک این عزیزان آن ها را در این سفر همراهی کردند.
مسئول کانون در آخر گفت: هزینه کل این سفر ششصد میلیون ریال بود و به ازای هر نفر حدودا پانزده میلیون ریال توسط خیّرین تامین شد. این کاروان پس از زیارت با حال و هوای حریم رضوی در سلامتی به تبریز بازگشتند و امیدوارم  با همت خیرین محترم این کانون، در طی سال بتوانیم چندین کاروان در قالب زیارت اولی به مشهد مقدس اعزام کرده و خدمت گزار راستین در آستان حریم رضوی باشیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی