پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در دیدار دبیر کانون های رضوی با استاندار کرمان عنوان شد؛
۱۴۰۱-۰۸-۰۸

تحقق توسعه فرهنگ رضوی و رفع محرومیت از جامعه با مشارکت مسئولین

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمان با هدف تشریک مساعی، هم افزایی، تعامل و هماهنگی در راستای توسعه سطح خدمات قابل ارائه به جامعه با محمد مهدی فداکار استاندار کرمان در محل استانداری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ سعید کاظمی پور، دبیر کانون های خدمت رضوی استان در این دیدار با تشریح فعالیت ها و اقدامات انجام شده کانون های خدمت رضوی در کرمان گفت: مجموعه فعالیت های خادمیاران رضوی در راستای پیاده سازی و توسعه سیره و فرهنگ رضوی در جامعه است که این نیازمند همکاری و مشارکت مسئولین می‌باشد.
دبیر کانون های خدمت رضوی کرمان از فعالیت بیش از هشت هزار خادمیار رضوی در قالب ۲۰ کانون تخصصی رضوی در استان همچون مشاوره حقوقی، خانواده و کانون های سلامت، هنر، شعر، جوانان رضوی، علمی، آموزشی، خبر و فضای مجازی، اردوهای جهادی و اشتغال و کارآفرینی خبر داد و گفت: هدف همه کانون های خدمت رضوی خدمت به نیازمندان است در راستای توسعه و ترویج فرهنگ و شیوه اهل بیت(ع) در جامعه است.
کاظمی پور با اشاره به طراحی و اجرای سامانه ارجاع سلامت رضوی در استان کرمان به عنوان پایلوت در کشور با توجه به اینکه هدف کانون های خدمت رضوی خدمت رسانی به نیازمندان می باشد اظهار داشت: این سامانه به همت جمعی از خادمیاران کانون سلامت طراحی شده‌ است که کل کادر درمان چه خصوصی و چه دولتی می توانند جایگاه خود را در این سامانه ببینند و به افراد نیازمند به صورت داوطلبانه خدمات بدهند، و همه خدماتی که به افراد داده می شود رایگان است.
وی با بیان اینکه اکثریت قریب به اتفاق جامعه جوان هستند گفت: یکی از مهم ترین و حیاتی ترین اقداماتی که یک جامعه برای ماندگاری و بقا به آن نیاز دارد فرهنگ سازی است.

وی اضافه کرد: کار فرهنگی و اثرگذار مشکلات را حل خواهد کرد و چنین امر مهمی نیازمند حرکتی جهادی و انقلابی است که در این میان همه سازمان ها می توانند مشارکت و همکاری کنند.
دبیر کانون های خدمت رضوی کرمان با اهدای سند چشم انداز اشتغال استان به استاندار که توسط کانون اشتغال و کارآفرینی تهیه و تدوین شده است اظهار داشت: این کتاب به عنوان سند هویتی وضعیت اشتغال و بیکاری استان و راهکارهای مناسب برای جذب جوانان با ساعت ها مطالعه و کار کارشناسی توسط خادمیاران رضوی با هدف تسهیل امر اشتغال زایی در استان تدوین شده است.
استاندر کرمان در این دیدار با تقدیر از عملکرد کانون های خدمت رضوی استان، خدمت رسانی به مردم را از اولویت های همه دستگاه های اجرایی استان دانست و از آمادگی و همکاری دولت برای توسعه فرهنگ رضوی در جامعه خبر داد و گفت: استانداری کرمان برای محرومیت زدایی و خدمت به نیازمندان با همه توان و قدرت در کنار آستان قدس رضوی خواهد بود.
در این دیدار به رسم یادبود هدایای متبرک رضوی از طرف آستان قدس رضوی به استاندار کرمان اهدا شد.
شایان ذکر است که در این دیدار معاونین کانون های خدمت، امورخادمیاری، فرهنگی و روابط عمومی، مدیر هسته گزینش، مسئول پایش و نظارت مومنانه، مسئول کانون های خدمت شهرستان کرمان حضور داشتند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی