پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۰۶

خادمیاران رضوی ریحان شهر حادثه تروریستی شیراز را محکوم کردند

خادمیاران رضوی ریحان شهر زرند پس از اقامه نمازجمعه با برگزاری راهپیمایی حادثه تروریستی در حرم احمد بن موسی شاهچراغ شیراز را محکوم کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی قوام آبادی، مسئول کانون محله ای خادمیاران رضوی ریحان شهر ابراز کرد: خادمیاران رضوی و نمازگزاران بعد از اقامه نماز جمعه در محکومیت جنایت تروریست های داعشی در حرم احمد ابن موسی(شاهچراغ)، راهپیمایی و این اقدام تروریستی را محکوم کردند.
وی ادامه داد: خادمیاران رضوی به همراه اقشار مختلف مردم به میدان آمدند تا با وحدت و انسجام ملی، حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در شیراز را محکوم کنند.
قوام آبادی تاکید کرد: خادمیاران رضوی با در دست داشتن تمثال رهبر معظم انقلاب اسلامی و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بندهای قطعنامه پایانی این راهپیمایی را با ندای الله اکبر تایید کردند.
ایشان تصریح کرد: خادمیاران رضوی در این راهپیمایی شناسایی و مجازات فتنه‌گران و عاملان وآمران حادثه تروریستی شیراز را خواستار شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی