پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی تاکید کرد:
۱۴۰۱-۰۸-۱۰

ضرورت کار جهادی فرهنگسرای امام رضا(ع) سبزوار در غنی سازی فرهنگ عمومی

مدیر موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی در جلسه معارفه رئیس جدید فرهنگسرای امام رضا(ع) سبزوار بر لزوم اهتمام و کار جهادی در غنی سازی فرهنگ عمومی این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش آستان نیوز، دکتر سیدعلی سرسرابی در این جلسه که دیروز دوشنبه با حضور امام جمعه شهرستان سبزوار برگزار شد، بر فعالیت فرهنگسرای امام رضا(ع)با راهنمایی امام جمعه شهرستان در زمینه اشاعه فرهنگ اسلامی و فرهنگ رضوی تأکید کرد.
دکتر سرسرابی در این جلسه با برشمردن تأکید سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی بر لزوم بهره گیری از نیروهای بومی در مدیریت مراکز فرهنگی وابسته به آستان قدس رضوی ادامه داد: دکتر علی جانفزا از نیروی های بومی سبزوار بوده و تجربه بیش از دودهه فعالیت در دانشگاه علوم اسلامی رضوی را داراست و به خوبی با فضای دانشجویی و مراکز علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی آشناست.
دکتر سرسرابی همچنین ضمن درخواست از امام جمعه شهرستان برای دعوت از رئیس جدید فرهنگسرا در جلسه آتی شورای فرهنگ عمومی شهرستان برای ارائه گزارش فعالیت های فرهنگسرا، تأکید کرد: بهره گیری از پتانسیل فرهنگسرای امام رضا(ع) به همکاری نهادهای دیگر شهرستان و راهنمایی های نهاد امامت جمعه در شهرستان نیازمند است.
شایان ذکر است، در این جلسه علیرضا افشون سرپرست سابق فرهنگسرا، گزارشی از فعالیت های فرهنگی این مجموعه ارائه کرد و جانفزا رئیس جدید فرهنگسرا نیز به برنامه های پیش رو پرداخت.
شایان ذکر است آیت الله مقیسه امام جمعه شهرستان سبزوار نیز ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس جدید و تشکر از سرپرست سابق فرهنگسرا بر لزوم ارتقای کیفی فرهنگسرا، اهتمام به کرسی های آزاد اندیشی با همکاری دانشگاه های شهرستان و برگزاری جلسات تبیین احادیث رضوی با همکاری اساتید دانشگاه علوم اسلامی رضوی تأکید کرد.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی