پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۱۰

شمیم دل انگیز امام رضایی در سازمان تبلیغات اسلامی بابل پیچید

با حضور مسئول و اعضای ارکان کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی، حال و هوای سازمان تبلیغات اسلامی بابل، امام رضایی شد.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، مسئول کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی بابل با همراه جمعی از خادمیاران این کانون با حجت الاسلام جعفرزاده مسئول جدید سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بابل، دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار ابتدا مسئول کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی ضمن تبریک به رئیس جدید سازمان تبلیغات اسلامی بابل گزارشی از فعالیت فرهنگی و عقیدتی کانون را ارائه نمود و به مباحثی پیرامون همکاری و پیشبرد اهداف کاری کانون در راستای ترویج سیره رضوی در بین جوانان و نوجوانان پرداخت و درخواست داشت با اجرای برنامه های فرهنگی با حال و هوای امام رضایی بتوانند در شناساندن سیره رضوی به جوانان و نوجوانان این شهرستان تلاش نمایند.
حجت الاسلام جعفرزاده رئیس جدید سازمان تبلیغات اسلامی نیز ضمن تجلیل از حضور و فعالیت های فرهنگی کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی بابل، در جهت ترویج سیره عقیدتی و رفتاری ائمه معصومین و همکاری با کانون جوانان و نوجوانان در این راستا، قول مساعد داده و اظهار داشت: اگر ما بخواهیم فرهنگ رضوی در جامعه پیاده گردد یکی از راه های آن برگزاری برنامه های فرهنگی در بین نوجوانان و جوانان، این نهال نورسیده جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام جعفرزاده توصیه داشت تا همواره تشکل های عقیدتی و فرهنگی شهرستان بابل بالاخص کانون جوانان و نوجوانان پیش گام در مسیر فعالیت های عقیدتی وفرهنگی مطابق با فرامین ائمه معصومین و سیره مهدویت و رضوی باشند. وی همچنین از اعضای کانون خصوصا نوجوانان برای حضور در راهپیمایی 13 آبان دعوت کرد و گفت حضور نوجوانان این کانون با حمایل مزین شده به نام علی بن موسی الرضا(ع) قوت بخش قلب هاست.
در پایان دیدار خادمیاران کانون ضمن تشکر از این گفتگو صمیمانه، بسته های متبرک فرهنگی تهیه شده توسط کانون جوانان و نوجوانان  شامل کارت صلوات خاصه و نبات و نمک را تقدیم مسئول سازمان تبلیغات اسلامی بابل نمودند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی