پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

فرهنگسرای امام رضا(ع) سرخس در کانون توجه دانش آموزان
۱۴۰۱-۰۸-۱۱

1160 دانش آموز در 6 ماهه امسال از فرهنگسرای امام رضا(ع) سرخس بازدید کردند

طی 7 ماه گذشته از آغاز سال جاری بیش از یک هزار و 160دانش آموز از فرهنگسرای امام رضا(ع) سرخس بازدید کردند.

 به گزارش آستان نیوز، جواد صادقی فر، مدیر فرهنگسرای امام رضا(ع) سرخس، برگزاری برنامه های جذاب و در عین حال آموزنده برای گروه سنی نوجوان در این فرهنگسرا را از عواملی برشمرد که این مجموعه را در کانون توجه دانش آموزان قرار داده است. 
وی، نمایش فيلم هاي آموزشي و تربيتي ايراني، برگزاری پويش نذر كتاب براي دانش آموزان، برگزاري كارگاه آموزشي آشنايي با كتاب و كتابخانه و ارائه اطلاعاتی پیرامون آشنايي با پايگاه هاي اطلاعاتي موارد شنیداری و دیداری، چيدمان موضوعي قفسه ها، خوانش كتاب براي دانش آموزان و آموزش خلاصه نويسي كتاب را از جمله برنامه های اجرا شده برای کودکان، نوجوانان و جوانان برشمرد.
صادقی فر، برگزاری مسابقات نقاشي و دل نوشته همراه با اهداي جوايز، ايستگاه كتاب سيار و اجراي زنگ كتاب در مدارس، كارگاه هاي آموزش تربيت اسلامي براي خانواده ها، در اختيار گذاشتن كلاس هاي ویژه براي دانش آموزان و برگزاری همايش بسيج دانش آموزي را از دیگر خدمات ارائه شده به دانش آموزان سرخسی عنوان کرد. 
وی همچنین به برگزاری برنامه های تربیتی و آموزشی فرهنگسرا با همکاری مدارس اشاره کرد که طی آن نشست هاي آموزشي و بصيرتي همراه با پاسخگویی به شبهات توسط استادان مجرب برگزار شده است.
 فرهنگسرا و کتابخانه امام رضا(ع) سرخس با مساحت 8 هزار متر مربع در سال 1389 احداث شد. این فرهنگسرا بیش از 42 هزار نسخه کتاب در اختیار دارد و 10 هزار عضو فعال از امکانات این مجموعه فرهنگی بهره مند هستند. 
از جمله بخش های فعال و متنوع در فرهنگسرای امام رضا(ع) سرخس می توان به تالار مطالعه، اینترنت، کلاس های قرآن، کلاس های کار آفرینی، خیاطی، تئاتر، سرود، نقاشی و خطاطی، خوشنویسی، کامپیوتر، چرتکه ریاضی و بسیاری کلاس های تابستانه و پاییزی اشاره کرد. 
علاقه مندان می توانند برای بهره مندی از خدمات این مجموعه فرهنگی، همه روزه از ساعت 7 الی 19 به آدرس ورودی شهر، روبروی جهاد کشاورزی در این مکان حضور به هم رسانند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی