پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۱۰

پایش و نظارت رکن مهم کانون های خدمت رضوی آذربایجان شرقی است

جسله هم افزایی مسئولان شهرستانی و استانی پایش و نظارت کانون های خدمت رضوی استان آذربایجان شرقی در محل دفتر آستان قدس رضوی در استان تشکیل گردید.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، برای هم افزایی و هماهنگی بیشتر بین مسئولان پایش و نظارت کانون های خدمت رضوی استان گردهم آیی مسئولان شهرستانی با مدیران استانی در محل دفتر دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان آغاز گردید.
گردهم آیی با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش صلوات خاصه آغاز شد و شاکری دبیر کانون های خدت رضوی استان با تقدیر از حضور مسئولان شهرستانی در جلسه گفت: برای کسانی که به صورت صلواتی در کانون های خدمت رضوی فعالیت می کنند این یک توفیق بزرگ الهی است و برای هر کس این توفیق حاصل نمی شود. ما برای سلامت نگه داشتن تشکیلات خود باید هر از چند گاهی، تکانی به مجموعه خود بدهیم و برای اینکه در این کار موفق شویم باید اول خود را اصلاح و تربیت کنیم تا بعد بتوانیم مجموعه تحت نظارت خود را پایش و نظارت درست کنیم.
حمید باقرپور معاون کانون های خدمت رضوی استان نیز در ادامه جلسه با تشریح وظایف معاونت خدمت رضوی گفت: پیشگیری در قسمت پایش و نظارت خیلی مهم است باید از پیش مواظبت نماییم تا تخلفی در مجموعه فعالیت ها رخ ندهد.
در ادامه گردهمایی هر یک از مسئولین شهرستانی به ارائه نقطه نظرات و بیان مسائل شهرستان تحت حوزه استحفاظی خود پرداختند و در آخر عبداله احمدی مسئول پایش و نظارت استان ضمن پاسخ به سوالات حضار و جمع بندی جلسه گفت: با سرکشی های خود باید تلاش کنیم محیط فعالیت را سالم نگه داریم و نگذاریم کوچکترین سوء استفاده ای از نام حضرت امام رضا(ع) انجام گیرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی