پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۱۳

دیدار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تولیت آستان قدس رضوی در حرم مطهر امام رضا(ع)

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تشرف به زیارت بارگاه مطهر امام علی بن موسی الرضا(ع) با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در حرم مطهر امام رضا(ع) انجام شد، ضمن آرزوی توفیق و موفقیت برای دولت سیزدهم در تحقق اهداف و خدمتگزاری به مردم، وازرتخانه کار را جزو وزارتخانه‌های مهم دولت دانست و اظهار کرد: انتصاب شما به سمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را تبریک می‌گویم و موفقیت جنابعالی را در این وزارتخانه مهم که حجم گسترده ای از وظایف را برعهده دارد، از خداوند متعال مسئلت دارم.
وی ضمن اشاره به سوابق اجرایی و تجربیات و تعاملات خوب سید صولت مرتضوی، تصریح کرد: فرصت خدمتگزاری به مردم یک توفیق بزرگ و نعمت الهی است که باید با کار و تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات و خدمت رسانی به مردم آن را قدر دانست.
تولیت آستان قدس رضوی در ادامه به اهمیت در نظر گرفتن رضای الهی در همه امور تأکید و ابراز کرد: کسب رضای الهی باید محور تمام اقدامات و کردار انسان باشد و در همه امور باید پیش و بیش از هر ملاحظه‌ای خشنودی الهی و مصلحت کشور و مردم را در نظر گرفت. 
سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این دیدار ضمن اشاره به شرایط ویژه این وزارتخانه، اظهار کرد: در روزهای ابتدایی قبول مسئولیت به زیارت امام رضا(ع) آمده ام تا ان‌شاءالله با عنایت ایشان بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم شریف ایران اسلامی باشیم و اتفاقات خوبی را در این وزارتخانه در راستای خدمت به مردم رقم بزنیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی