پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در پیام مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان ماه تاکید شد 
۱۴۰۱-۰۸-۱۳

 دانش آموزان با حضور آگاهانه در صحنه، حسین فهمیده های زمان خود هستند 

سیدمحمدصادق علی‌پرست مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی در پیامی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان ماه؛ روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پیامی صادر کرد.

 به گزارش آستان نیوز، مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی تاکید کرد: ما بر این باوریم که ایران اسلامی پرقدرت تر از همیشه در صحنه های جهانی خواهد درخشید و دانش آموزان پرتوان و با بصیرت به عنوان آینده داران و آینده سازان این نظام الهی نیز همچنان به فتح قُلّه های علمی بیش از پیش دست خواهند یافت و با حضور آگاهانه در صحنه ، حسین فهمیده های زمان خود خواهند شد.

مشروح پیام مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی به این شرح است: 
بسم الله الرحمن الرحیم
«وَلَقَد بَعَثنا في كُلِّ أُمَّةٍ رَسولًا أَنِ اعبُدُوا اللَّهَ وَاجتَنِبُوا الطّاغوتَ» ما در هر امتی رسولی برانگیختیم که:  خدای یکتا را بپرستید؛ و از طاغوت اجتناب کنید. 
(سوره مبارکه النحل آیه 36)
سیزده آبان‌ماه یادآور سه واقعه مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است که هر یک از آنها سند غرور آفرینی از روحیه استکبارستیزی ملت غیور ایران اسلامی و نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی به شمار می‌روند که نگینی درخشان در تاریخ استکبارستیزی ملت ایران است. حماسه بزرگ ایستادگی، مقاومت و استکبار ستیزی که در حافظۀ ملت انقلابی و بصیر ایران فراموش نشدنی است. در این روز فرزندان ایثارگر و فداکار این مرز و بوم به جهانیان فهماندند که با توکل به خدا و قدرت ایمان می‌توان در برابر هر طاغوتی ایستاد. در سیزده آبان ثابت شد که با تکیه بر قدرت آن بزرگوار آفریننده و توانای زنده ، رهبری الهی و وحدت و یکدلی می‌توان، استعمار را به خاک مذلت افکند.
امسال در حالی به استقبال یوم‌الله 13 آبان می‌رویم که شاهد حلقه‌ای جدید از پازل خباثت و جنایت استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل به سرکردگی آمریکای تروریست‌پرور به دست عمال و مزدبیگران داخلی‌شان در حرم امن حضرت احمد ابن موسی «علیه السلام» و به خاک و خون کشیدن و قتل عام مردان و زنان و کودکان بی‌گناه این مرز و بوم هستیم که با کمک دنباله‌های خود و رسانه‌های وابسته و جیره خوار خارج نشین‌، خط اغتشاش و ناآرامی را در ایران پیگیری می‌کنند، اگر چه با درایت رهبر فرزانه، هوشیاری و بصیرت ملت فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی و اقدام صبورانه، قاطعانه و به موقع نیروهای انتظامی و امنیتی، موفقیتی نداشته، بلکه دست و پا زدن‌ها و عقده‌گشایی‌های از روی استیصال و درماندگی در مواجهه با ایران قوی و مستقل است و از نشانه‌های بارز زوال و افول استکبار و رژیم آمریکاست.
ما بر این باوریم که ایران اسلامی پرقدرت تر از همیشه در صحنه های جهانی خواهد درخشید و دانش آموزان پرتوان و با بصیرت به عنوان آینده داران و آینده سازان این نظام الهی نیز همچنان به فتح قُلّه های علمی بیش از پیش دست خواهند یافت و با حضور آگاهانه در صحنه ، حسین فهمیده های زمان خود خواهند شد.
ضمن بیعت مجدد با رهبرمعظم انقلاب حضرت امام خامنه ای و آرمان های انقلاب اسلامی،‌ فرارسیدن 13 آبان‌ماه که به نام « دانش آموز» مزین شده است را به شما نوجوانان عزیز که آینده‌سازان ایران قوی هستید تبریک عرض می کنم و امیدوارم در ظل عنایات امام مهربانی‌ها و با همت و هشیاری و رسیدن به قله‌های دانش و معنویت، زمینه ساز ایجاد تمدن نوین اسلامی و ظهور خورشید ولایت عظمی(ارواحنا فداه) باشید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی