پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۱۲

چهارشنبه های امام رضایی با حضور خادمیاران تبریزی در کانون الزهراء برگزار شد

مسئول روابط عمومى كانون الزهرا مسجد النبی منطقه آخونی تبریز گفت: چهارشنبه هاى امام رضايى اين هفته با حضور جمعى از خادمياران و ياوران رضوى و همچنین میهمانانى از اولیای مدرسه سيزده آبان تبریز در محل كانون الزهراى مسجدالنبى آخونى برگزار شد.

به گزارش آستان نيوز از آذربايجان شرقى، فاطمه آقازاده افزود: در ابتدای مراسم پس از تلاوت آياتى از كلام الله مجيد، صلوات خاصه و شعرالشموس در جمع عاشقان و دلدادگان حضرت رضا هم آوايى شد، سپس خادميار حسينى به قرائت زيارت امين الله پرداخت و با مدیحه سرایی و مولودی خوانی موجب ادخال سرور در روح و روان مومنین شد.

مسئول روابط عمومى كانون الزهرا مسجد النبی منطقه آخونی تبریز تصریح کرد: همچنین با کمک خیّرین خادمیار تعداد هفتاد عدد ساندویچ تهیه و بین مخدومین محله توزیع شد.

وی افزود: در ادامه این مراسم، آبادى استاد نهج‌البلاغه به بررسى حكمت شماره ٤٧٩ و٤٨٠ نهج البلاغه پرداخت و تاکید کرد که مومنان برادر يكديگرند و در روابط اجتماعى بايد حد اعتدال را رعايت كنند و برادران دينى خود را در زندگى به مشكل نيندازند و يا طورى رفتار نكنند كه شرمنده يكديگر شوند. در صورت دقت در این امر روابط اجتماعى از بين خواهد رفت و اين قطع روابط در زندگى افراد باعث بروز مشكلات فراوانى خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی