پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۰۸

جلسه خادمیاران آذربایجان شرقی برای ساماندهی نذورات رضوی برگزار شد

جلسه‌ مشترک مسئولین خدمت رضوی و وقف و نذر شهرستان های آذربایجان شرقی جهت هم افزایی و هم سویی گسترش‌ خدمت رضوی و ساماندهی جذب نذورات رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، جلسه‌ مشترک مسئولین کانون های خدمت رضوی و وقف و نذر شهرستان های استان با مدیریت حمید باقرپور معاون خدمت رضوی استان و با حضور مسئولان خدمت رضوی و وقف و نذر استان و شهرستان های تابعه در محل دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آغاز شد.

باقرپور گفت: در هر شهرستان 19 کانون تخصصی و یک کانون مرکزی داریم که در راستای وظایف ذاتی و تخصصی خود فعالیت می کنند و فعالیت واحدهای خدمت رضوی، انجام امور اجتماعی از قبیل توزیع گوشت قربانی، عقیقه، تهیه و توزیع بسته های ارزاق، اجرای پویش ها و اجرای برنامه های ابلاغی سال می باشد.

وی افزود: اهمیت کانون وقف و نذر در جذب و ساماندهی نذورات رضوی از اهمیت والایی برخوردار می باشد چرا که منبع اصلی درآمد برای پویش ها و تحقق برنامه های اجتماعی کانون ها همین موقوفات و نذورات مردمی است و باید تلاش کنیم فرهنگ نذورات در اقصی نقاط استان ترویج یابد.
در ادامه جلسه هر یک از مسئولین شهرستانی واحد های خدمت رضوی و وقف و نذر به ارائه نقطه نظرات و بیان مسائل واحدهای تابعه خود پرداختند و در انتها با پاسخ به سوالات و جمع بندی توسط محمد یوسف پور معاون هماهنگی استان خاتمه یافت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی