پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۱۲

برپایی مراسم چهارشنبه های رضوی در جمع دانش آموزان باسمنج

مسئول کانون خدمت رضوی منطقه باسمنج شهرستان تبریز گفت: مراسم بزرگداشت شهدای دانش آموز و چهارشنبه های امام رضایی با همکاری آموزش و پرورش و کانون خدمت رضوی باسمنج در جمع دانش آموزان شهرستان برگزار شد.

به گزارش‌ آستان نیوز از آذربایجان شرقی، بهروز علی وند اظهار کرد: با عنایت اربابمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در حضور مسئولان اداری، اولیای مدرسه و خادمیاران رضوی بخش باسمنج مراسم چهارشنبه های امام رضایی و بزرگداشت مقام شهدای دانش آموز در جمع پرشور دانش آموزان مدرسه دخترانه باقرالعلوم باسمنج برگزار شد.

وی افزود: مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش‌ صلوات خاصه امام رضا(ع) که شور و حال وصف‌ناپذیری در جمع دانش آموزان ایجاد کرد آغاز شد. سپس‌ مدیر مدرسه حاتمی ضمن خیر مقدم به میهمانان و خادمیاران رضوی، طنین انداز شدن نام و صلوات خاصه امام رئوف در مدرسه و در جمع دانش آموزان را به فال نیک گرفت.

وی تصریح کرد: در ادامه این مراسم جلال عباس زاده فرمانده حوزه مقاومت حضرت مهدی(عج) باسمنج در خصوص یوم الله سیزده آبان و زندگی به سبک رضوی به سخنرانی پرداخت و گفت: عزیزان دانش آموز به تحقیق بدانید زندگی ما شیعیان بدون توسل و التجاء به حضرات ائمه معصومین معنایی ندارد و این ارتباط دلی است که در زندگی راهگشاست.

علی وند ادامه داد: شجاعی معاون آموزش و پرورش ناحیه چهار تبریز طی بیاناتی ضمن تشکر از حضور خادمیاران کانون خدمت رضوی در جمع دانش آموزان و سازنده توصیف کردن آن، اظهار امیدواری کرد دانش آموزان با تاسی و عمل به سبک و سیره زندگی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در رسیدن به آنچه آرمان انسانی و هدف خلقت است موفق باشند.

مسئول کانون باسمنج با بیان اینکه قرائت دلنوشته ای به محضر امام مهربانی ها توسط سه نفر از دانش آموزان فضای احساسی معنوی خاصی در بین جمع حضار برانگیخت، اظهار داشت: ادامه بخش مراسم تجلیل از ده تن از دانش آموزان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از طرف خیّرین کانون خدمت رضوی بود که سه نفر اول هزینه اعزام به مشهد مقدس و هفت نفر دیگر کارت هدیه سه میلیون ریالی دریافت داشتند و در آخر مراسم زنگ مبارزه با استکبار توسط بخشدار منطقه نواخته شد و دانش آموزان در سر کلاس در حاضر شدند.

علی وند در آخر با تشکر حسن روز نیک مدیر شهرستان تبریز و تقدیر ویژه از مدیر زحمتکش مدرسه اضافه کرد: این مراسم افتتاح چهارشنبه های رضوی در مدارس منطقه باسمنج بود که قرار است هر هفته چهارشنبه ها از طرف کانون مشاور خانواده و کارشناس مذهبی در مدارس منطقه حاضر و در موضوعات زندگی به سبک و سیره رضوی به دانش آموزان مشاوره داده شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی