پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۱۴

جزئیات برگزاری سومين كنگره بین‌المللی امام رضا(ع) و علوم روز 

هم‌زمان با سال تولید دانش بینان و اشتغال آفرین، سومين كنگره بین‌المللی امام رضا(ع) و علوم روز توسط دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش آستان نیوز، سومين كنگره بین‌المللی امام رضا(ع) و علوم روز در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی با نام تولید دانش بینان و اشتغال آفرین نام‌گرفته است، توسط دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) برگزار می‌شود.
 این رویداد بین‌المللی در محورهای مختلف علوم مبتنی بر سیره و تعالیم عالم آل محمد(ص) ازجمله اقتصاد، مدیریت، علوم تربیتی و روان‌شناسی، علوم پزشکی، علوم اجتماعی، علوم سیاسی، فرهنگ و ارتباطات و همچنین بخش ویژه امام رضا(ع) و تحول دانش‌بنیان برگزار می‌شود.
تدارک 5 نشست علمي با حضور نخبگان و پژوهشگران ملي و بین‌المللی، برپایی 3 كارگاه تخصصي درزمینهٔ مهارت‌های مطالعه و پژوهش در علوم و معارف امام رضا(ع)، حمايت و تقدير از كتب و پایان‌نامه‌های برتر، چاپ مقالات برتر در مجله امام رضا(ع) و علوم روز و ساير مجلات پژوهشي و نمایه‌سازی در پایگاه‌های علمي از جمله اقدامات و برنامه های این کنگره خواهد بود.
این خبر حاکی است، افتتاحيه كنگره، 23 آذرماه 1401 در آستانه هفته ملي پژوهش برگزار خواهد شد و پژوهشگران و علاقه مندان تا 20 فروردين 1402 مهلت‌دارند تا مقالات خود را به اين كنگره ارسال نمايند. اختتاميه كنگره نيز چهارشنبه 20 ارديبهشت 1402 برگزار می شود.
اطلاعات بيشتر و روزآمد كنگره در پايگاه اينترنتي آن به نشاني www.science.imamreza.ac.ir در دسترس پژوهشگران و علاقه‌مندان سيره اهل‌بیت علیهم‌السلام است. شایان ذکر است دبيرخانه كنگره با رايانامه science@imamreza.ac.ir و تلفن 05138041 داخلي 3120 یا شناسه Ya_Hoseiiin128@ در پیام‌رسان ايتا آماده پاسخگويي به سؤالات و راهنمايي مراجعه‌کنندگان است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی