پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۱۱

بزرگداشت هفته دانش‌آموز در کانون خدمت رضوی شهرستان مراغه

به مناسبت هفته دانش‌آموز و گرامی داشت یاد و نام شهدای دانش‌آموز، مراسمی از طرف کانون خدمت رضوی مراغه در قرطاول برگزار شد.

به گزارش آستان‌نیوز از آذربایجان شرقی؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دانش‌آموز و هفتم شهدای شاهچراغ با همت خادمیاران کانون خدمت رضوی مسجد امام زمان(عج) و هماهنگی کانون فرهنگی و هنری مشکات این مسجد در روستای قرطاول مراغه مراسم باشکوهی برگزار شد. در این مراسم دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی بهار، متوسطه شهدای قرطاول و دبیرستان امیرالمؤمنین به میزبانی دبستان بهار در روستای قرطاول مراغه حضور داشتند.
در این مراسم بعد تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری قرآن، سرود جمهوری اسلامی در جمع دانش‌آموزان طنین انداز شد.
 در ادامه قهوه‌چیان مدیر آستان قدس رضوی در مراغه در خصوص مسائل روز و اهمیت 13 آبان و روز دانش‌آموز سخنرانی کرد. او دانش‌آموزان را به پیروی از راه هزاران شهید مظلوم دانش‌آموز و اطاعت و حمایت از ولایت فقیه و دفاع از اسلام دعوت کرد.
این مراسم در حضور جانشین محترم فرمانده سپاه ناحیه مراغه، مدیر و خادمیاران کانون خدمت رضوی مراغه و اولیای مدارس یاد شده برگزار شد.
 دانش آموزان در این مراسم با هماهنگی کامل و بسیار زیبا سرود سلام فرمانده را اجرا کردند.
گفتنی است؛ بعد از  پذیرایی از حاضرین و مهمانان در یک حرکت نمادین دانش‌آموزان از محل مراسم تا مزار شهدای روستای قرطاول پیاده‌روی کردند و بعد از حضور در سر مزار شهداء با نثار فاتحه برای شادی روح شهدا به غبار روبی و گلباران مزار شهدا پرداختند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی