پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۱۴

نمایش تجلی وحدت خادمیاران رضوی بابل با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان

راهپیمایی باشکوه و حماسی خادمیاران رضوی کانون بانوان و خانواده و کانون ایثار و شهادت و کانون قرآنی همزمان با یوم الله ۱۳ آبان ماه و روز تجلی وحدتی یکپارچه در کنار اقشار مختلف مردم انقلابی و ولایی در شهرستان بابل برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از مازندران؛ خادمیاران  کانون های بانوان و خانواده، ایثار و شهادت و قرآنی و یاوران رضوی با حضور در راهپیمائی ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۱ همراه با دهه هشتادی و دهه نودی ها و جوانان و نوجوانان ضمن تجدید بیعت با ولایت و آرمان‌های امام و شهدا و با در دست داشتن تصاویر شهدا به ویژه شهدای دانش آموزان حادثه شاه چراغ نسبت به سیاست های جنگ طلبانه آمریکا ابراز انزجار کردند.
لازم به ذکر است؛ در پایان این مراسم باشکوه پرچم استکبار جهانی را به آتش کشیدند و شرکت کنندگان برای نماز جمعه در مصلای بزرگ شهرستان بابل تجمع نمودند.

خادمیاران رضوی کانون بانوان و خانواده و کانون ایثار و شهادت نیز با توزیع بادکنک و بسته های فرهنگی و با برپایی غرفه های فرهنگی، نقاشی برای کودکان، صنایع دستی و غیره در این مراسم حضور فعال داشتند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی