پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۱۲

خادمیاران رضوی با امام جمعه براوات دیدار کردند

همزمان با چهارشنبه های امام رضایی خادمیاران رضوی شهرستان بم با امام جمعه و بخشدار بخش بروات دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ حجت الاسلام علی نوری صفات، در این دیدار ضمن قدردانی از خدمات ارزنده و فعالیت های مثمر ثمر مجموعه خادمیاران رضوی در سطح شهرستان، ابراز داشت: اقدامات خادمیاران در راستای نفع رسانی به مردم، احیای امر اهل بیت(ع) و تعظیم شعائر الهی بوده است و این امر موجب تزریق روحیه معنوی و ترویج فرهنگ رضوی میان اقشار مختلف مردم می‌شود.
وی تاکید کرد: خادمیاران رضوی باید کرامت انسانی را در جامعه تقویت کنند و اخلاق، گفتار و رفتار کریمانه را با استفاده از سیره نورانی اهل بیت(ع) در جامعه ترویج دهند.
حجت الاسلام نوری صفات با اشاره به اینکه باید بسترهای مناسب برای حضور جوانان در عرصه های مختلف فراهم شود تاکید کرد: با توجه و حمایت از جوانان و اجرای برنامه های فرهنگی مناسب و متنوع جذاب می توان شاهد حضور بیش از پیش جوانان در مساجد، فعالیت ها و برنامه های دینی بود.
در ادامه این دیدار محمود مهدوی، مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان بم به تشریح اقدامات خیرخواهانه خادمیاران رضوی و ارائه گزارش از فعالیت های انجام شده پرداخت.
گفتنی است در این دیدار از سوی خادمیاران رضوی بسته های تبرکی به حاضرین در جلسه اهدا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی