پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با همت خادمیاران رضوی؛
۱۴۰۱-۰۸-۱۳

۳۵۰ بسته نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند فاریاب اهدا شد

مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان فاریاب از توزیع نوشت افزار در بین دانش آموزان نیازمند خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ ابوذر امیری، مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان فاریاب گفت: به منظور حمایت از تحصیل کودکان مستعد بازمانده از تحصیل یا در خطر ترک تحصیل ناشی از مشکلات اقتصادی و فرهنگی، ۳۵۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۱۴۰ میلیون تومان با پیگیری خادمیاران رضوی و قرار گاه امام حسن مجتبی(ع) گروه جهادی شهید ناصر بشنام تهیه کردند و بین دانش آموزان نیاز مند در شهرستان توزیع شد.
امیری در ادامه عنوان کرد: هدف از اجرای این کار خداپسندانه ترویج توسعه فرهنگ رضوی در بین نسل نوجوان و شاد کردن دل دانش آموزان و خانواده ها در سال تحصیلی است.
وی ابراز داشت: این بسته‌ها با نگاه فرهنگی و تصاویری از الگو‌های اخلاقی و ملی کشور تهیه شده است.
امیری تاکید کرد: بسته های نوشت افزار توزیع شده شامل کیف و لوازم التحریر(دفتر، مداد، رنگ، خودکار، جامدادی، شابلون نقاشی، خط کش، پاکن و تراش) است و ارزش ریالی هر بسته ۴۰۰هزار تومان برآورد شده است.
مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان فاریاب در پایان ضمن تشکر از گروه جهادی شهید ناصر بشنام و بانوان خادمیار که در بسته بندی لوازم التحریر همکاری داشتند افزود: خادمیاران رضوی همواره در شرایط سخت کنار مردم بوده اند و از این به بعد هم کمک به نیازمندان و خانواده های کم درآمد را پس از شناسایی در دستور کار داریم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی