پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۱۶

تجلیل از ۱۴ ذاکر اهل بیت در اولین همایش پیرغلامان رضوی در اردبیل

اولین همایش پیرغلامان رضوی امام رضا علیه السلام با تجلیل از ۱۴ نفر از ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام با همت دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان اردبیل در امامزاده صالح اردبیل برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از اردبیل در این همایش که با حضور بیش از ۳۰۰ خادمیار و یاوران رضوی استان برگزار شد با همت دبیرخانه کانون های خدمت رضوی اردبیل ۱۴ نفر از پیرغلامان رضوی با اهدای حمایل، لوح و تندیس تجلیل و قدردانی شد.
علی حسن زاده مسئول دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان اردبیل در این همایش با قدردانی از فعالیت تمامی مداحان و ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام اظهار داشت: این همایش همه ساله با معرفی و تجلیل دیگر مداحان و ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام تحت عنوان پیرغلامان رضوی برگزار خواهد شد.
حسن زاده با اشاره به اینکه برای اولین بار همایش پیرعلامان رضوی در استان با مرکزیت شهرستان اردبیل برگزار شد افزود: تلاش می کنیم این همایش سال آینده به صورت استانی برگزار شود.
وی گفت: بیش از ۲ هزار خادمیار رضوی و یاوران رضوی در سطح استان اردبیل فعالیت می کنند.

جانشین دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان اردبیل نیز در این همایش با اشاره به کرامات امام رضا علیه السلام و خادمان حرم مطهر رضوی بیان کرد: اینکه امروز به عنوان خادم مطهر رضوی حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام فعالیت می کنیم یک افتخار بزرگ‌برای ما هست.

حجت الاسلام والمسلمین اکبر قیامی با اشاره به اینکه دبیرخانه کانون های خدمت رضوی اردبیل در قالب ۲۲ کانون تخصصی در سطح استان فعالیت دارد افزود: کانون های تخصصی و عمومی خدمت رضوی استان اردبیل در تمامی عرصه های فرهنگی، جهادی، محرومیت زدایی، اجتماعی، مذهبی، روانشناسی، قرآنی و رسانه فعالیت دارند.

در حاشیه این همایش با قرائت بیانیه ای از سوی کانون تخصصی خبر و رسانه خدمت رضوی استان اردبیل عاملین حادثه تروریستی ۴ آبان ماه ۱۳۴۰۱ در محل حرم مطهر شاه چراغ علیه السلام که منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از خادمان حرم و زائرین گردید محکوم شدند.

چاووش خوانی خادمان حرم مطهر رضوی و تجلیل از ۱۴ پیرغلام رضوی استان اردبیل از دیگر برنامه های این همایش معنوی بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی