پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران رضوی شهر کرمان برگزار شد؛
۱۴۰۱-۰۸-۰۹

گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ در مسجد امام حسین(ع) کرمان

به همت خادمیاران رضوی،مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی در حرم حضرت احمد ابن موسی(ع) شاهچراغ در محل مسجد امام حسین (ع) شهر کرمان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛  احمد دهقانی قناتغستانی، جامعه شناس در سخنانی  به مظلومیت شهدای حادثه شاهچراغ، اشاره کرد و با بیان اینکه جهاد تبیین و توجه به این مسئله وظیفه همه است افزود: جنایتی که در شیراز اتفاق افتاد حتما محکوم است و عاملان آن هزینه گزافی خواهند داد.
علی شجاعی مسئول کانون خادمیاران شهرستان کرمان با محکوم کردن حادثه حرم مطهر شاهچراغ گفت: صحنه عاشورایی شاهچراغ عمق بی‌رحمی دشمنان را در به شهادت رساندن، کودک و جوان، زن و مرد، کهنسال و میان سال، خادمان و زائران  به نمایش گذاشت.
وی اضافه کرد: دشمنان این مرز و بوم و نظام مقدس وقتی نقشه های شوم خود را نقش بر آب می بینند دست به چنین اقداماتی می زنند؛ « ترور مردان و زنان و کودکان بی دفاع آن هم در یک مکان مقدس».
مسئول کانون خادمیاران شهرستان کرمان با بیان اینکه خادمیاران و یاوران رضوی استان کرمان حمله تروریستی به هموطنان در حرم مطهر شاه چراغ را محکوم می کنند گفت: قطعا خداوند متعال اثر این خون‌های پاک و به ناحق ریخته را افشای خط نفاق و طهارت سرزمین ایران اسلامی از لوث و آلودگی شرک و تکفیر و نفاق قرار خواهد داد.

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم همراه بود پس از کرسی تلاوت رضوی، زیارت امین الله، مداح اهل بیت(ع) عادل رضایی به مدیحه سرایی پرداخت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی