پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۱۲

تامین و اهداء جهیزیه به یک نوعروس آذرشهری

خادمیاران رضوی شهرستان آذرشهر با کمک خیرین یک سری کامل جهیزیه تهیه و به یک خانواده نومزدوج اهدا کردند .

به گزارش‌ آستان نیوز از آذربایجان شرقی، هادی غفاری مسئول روابط عمومی کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان آذرشهر گفت: جمعی از خادمیاران کانون های خدمت رضوی شهرستان آذرشهر با کمک خیرین و به لطف امام رضا(ع) در تداوم کمک‌های مومنانه در تامین جهیزیه نوعروس جوانی پیش قدم شدند.
وی افزود: این اقدام خیر، طی درخواستی از طرف یکی از مخدومین آغاز شد و خادمین امام مهربانی ها در این امر نوع دوستانه پس از شناسایی مخدوم و پیگیری های لازم از خیّرین، اقلام اصلی و مورد نیاز جهیزیه این زوج جوان را تهیه کرده و توسط سفیران مهربانی تحویل خانواده های آن ها شد.
غفاری اضافه کرد: اقلام جهیزیه شامل یخچال، ماشین لباسشویی،  پتو،  بخاری، اتو، سرویس قابلمه و اجاق گاز، چرخ گوشت و دیگر اقلام مورد نیاز بود که هزینه ها تامین شد.
مسئول روابط عمومی ضمن تشکر از خیّرین نیکوکار گفت: خادمیاران رضوی شهرستان آذرشهر در خدمت رسانی به مخدومین خالصانه خدمت کرده و به نیابت از امام رضا(ع) از راه دور ارادت خود را به ساحت مقدس آن امام همام عرضه می دارند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی