پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۱۶

همایش بین‌المللی «غذای طیب» برگزار می‌شود

مدیرعامل موسسه دانش‌بنیان کیفیت رضوی از برگزاری همایش بین‌المللی دو روزه «غذای طیب» همزمان با هفته کیفیت در روزهای 18 و 19 آبان ماه خبر داد.

دکتر حسین زمانی در گفت‌وگو با آستان نیوز بیان کرد: درصدد هستیم از طریق برگزاری این همایش، آرا و نظرات اندیشمندان و اساتید حوزه‌های تغذیه، اقتصاد و بازرگانی را از سراسر دنیا جمع‌آوری کرده تا آن‌ها را به اندوخته‌ها و دانش فنی موسسه و نشان طیب اضافه کنیم.
وی ادامه داد: تجاری‌سازی و توسعه برند طیب، یکی دیگر از اهداف برگزاری همایش بین‌اللملی غذای طیب به‌شمار می‌رود.
مدیرعامل موسسه دانش‌بنیان کیفیت رضوی، بین‌المللی کردن همایش‌هایی که توسط این موسسه برگزار می‌شود را یکی از اهداف تعیین شده در نقشه راه افق ۱۴۰۴ عنوان کرد. 
او ادامه داد: براساس این چشم‌انداز، موسسه کیفیت رضوی و نشان طیب باید تا سال ۱۴۰۴ در سطح داخلی و همچنین در تعداد محدودی از کشورهای جهان اسلام در سطح بین‌المللی معرفی شود.


توسعه روابط بین‌اللملی 
زمانی، همایش غذای طیب را اولین رویداد بین‌المللی موسسه دانش‌بنیان کیفیت رضوی در چشم‌انداز ۱۴۰۴ این مجموعه دانست و گفت: توسعه روابط بین‌المللی در حوزه نشان طیب با کشورهای جهان اسلام که در عرصه کیفیت کار می‌کنند، یکی دیگر از دستاوردهای برگزاری این همایش است.
او ادامه داد: همایش بین‌المللی غذای طیب توسط موسسه دانش‌بنیان کیفیت رضوی به‌عنوان کمیته اجرایی و با همکاری موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد به‌عنوان کمیته علمی، در ۱۸ و ۱۹ آبان برگزار می‌شود.


حضور اساتید و نخبگان از سراسر دنیا 
زمانی با اشاره به حضور اساتید، پژوهشگران، نخبگان و دانشجویان از حوزه‌های صنایع غذایی، علوم تغذیه، اقتصاد، مدیریت صنعتی و مدیریت بازرگانی در این همایش تصریح کرد: باتوجه به این‌که فقه و شریعت یکی از محورهای همایش به‌شمار می‌رود، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه هم شرکت می‌کنند. 
او ادامه داد: در حوزه کسب‌وکار هم کسب‌وکارهایی که در عرصه غذای سالم و ارگانیک فعالیت می‌کنند، حضور خواهند داشت.
زمانی با اشاره به حضور اساتید در بخش بین‌المللی تصریح کرد: اساتید و نخبگانی از کشورهای سوئیس، پاکستان، برونئی آفریقا، کره جنوبی و عراق، دیگر مدعوین همایش بین‌المللی غذای طیب را به خود اختصاص می‌دهند.
او ادامه داد: از جمله مراکز علمی و موسسات حامی همایش هم می‌توان دانشگاه زوریخ سوئیس، دانشگاه دولتی کشور برونئی، دانشگاه و مرکز تحقیقات UPM مالزی و همچنین مراکز حلال پاکستان و کره جنوبی را نام برد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

جبهه مقاومت امتداد خط مبارزه و ظلم‌ستيزي ائمه اطهار(ع) است
تولیت آستان قدس رضوی جبهه مقاومت را پیرو و امتداد خط مبارزاتی و ظلم ستیزی بی‎وقفه ائمه اطهار(ع) دانست.

تلویزیون اینترنتی