پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۱۴

بسته های گوشت قربانی در سفره نیازمندان آذرشهری قرار گرفت

کانون وقف و نذر و بانوان و خانواده خدمت رضوی شهرستان آذرشهر با ذبح قربانی و توزیع آن در بین خانواده های کم برخوردار به کمک این خانواده ها شتافتند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، کانون وقف و نذر خدمت رضوی شهرستان آذرشهر با همت خادمیاران، خیّرین و گروه جهادی حضرت فاطمه الزهرا(س) یک رأس گوسفند به مبلغ هفتاد میلیون ریال تهیه و به نیت تعجیل در ظهور حضرت حجت بن حسن العسکری در سالروز  وفات حضرت معصومه(س) ذبح کردند.
فاطمه اقبالی مسئول کانون وقف و نذر شهرستان آذرشهر گفت: همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه(س) و انجام سنت حسنه قربانی و دستگیری از نیازمندان، خادمیاران بانوان کانون خدمت رضوی شهرستان آذرشهر به صورت خودجوش با مشارکت و همکاری خیّرین و گروه جهادی حضرت فاطمه الزهرا(س) تعداد شصت بسته هفتصد گرمی گوشت گرم تهیه شده از گوسفند قربانی را در بین شصت خانواده نیازمند در نقاط مختلف شهرستان توزیع کردند.
اقبالی افزود: تلاش خادمیاران برای کمک به نیازمندان شبانه روز ادامه دارد و برنامه ریزی داریم که با مشارکت خیرین در مناسبت های پیش رو این کار خیر و نیک را ادامه دار کنیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی