پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

امام جمعه راین:
۱۴۰۱-۰۸-۱۵

حضرت معصومه(س) نماد و لایتمداری و اخلاق است

امام جمعه شهرستان راین در جمع خادمیاران حرم رضوی و مردم راین گفت: حضرت معصومه(س) نماد ولایتمداری و اخلاق است.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ حجت السلام عباس اسماعیل زاده، در مراسم رحلت حضرت معصومه(س) که به همت خادمیاران رضوی شهرستان راین در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد گفت: حضرت معصومه(س) در جهان اسلام جایگاه برجسته ای دارد به‌ گونه‌ای که حضرت امام صادق(ع) شخصیت ایشان را بسیار والا دانسته‌اند.
امام جمعه راین حضرت معصومه(س) را نماد پاکی، طهارت و ولایت‌ مداری دانست و بیان کرد: امامان معصوم(ع)، در رابطه علم، دانش، طهارت، پاکی  و زیارت حضرت فاطمه معصومه(س) که ثواب بهشت را دارد سخنانی و احادیث بسیاری بیان کرده‌اند.
وی با بیان اینکه حضرت فاطمه معصومه(س) گنج ارزشمند اخلاق و ولایت‌ مداری محسوب می‌شوند تصریح کرد: الگوپذیری، تاسی و پیروی از حضرت فاطمه معصومه(س) رویکردی ارزشمند و قابل توجه به ویژه برای بانوان جامعه است.
وي خاطرنشان كرد: حضرت معصومه(س) از جمله بانوان گرانقدر و والامقام جهان تشيع است و مقام علمي بلندي دارد به اميد آنکه در روز محشر از شفاعت و محبت آن حضرت(س) محروم نشويم.
در پايان اين مراسم، مداحان به مرثيه سرايي و شرکت کنندگان به سينه زني پرداختند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی