پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۱۴

حضور پرشور خادمیاران ریحان شهر در راهپیمایی ۱۳ آبان

خادمیاران رضوی ریحان شهر زرند باحضور پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان دادند پای این نظام و خون شهدا تا آخرین قطره خون ایستاده اند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی قوام آبادی، مسئول کانون محله ای ریحان شهر زرند عنوان کرد: همزمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار محوری «۱۳ آبان، حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی» برگزار شد و خادمیاران و یاوران رضوی با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی و سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.
قوام آبادی ابراز داشت: خادمیاران رضوی با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۱۳ آبان حال و هوای امام رضایی به مراسم بخشیدند و بر حفظ وحدت و یکپارچگی و اطاعت از ولی فقیه تاکید کردند.
وی اظهار داشت: خادمیاران رضوی با حضور خود بار دیگر پای آرمان های انقلاب اسلامی و نظام، مهر حاضری زدند و در کنار مردم ولایت مدار ریحان شهر عهد بستند که ادامه دهنده راه شهید سلیمانی و شهدای دفاع مقدس باشند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی